Rivalde Loop Clean&Clear Yağ Bazlı Göz Makyaj Temizleyici


Doğru göz makyaj temizleyicisi bulmak oldukça zor. 
Hala aradığımı bulamadığım için birçok marka ve ürün denemeye devam ediyorum. 
Yılbaşı indiriminde çok uygun fiyatlı olduğu için denemek istedim. 

Genelde çift fazlı ürünler makyajı daha güzel çıkartır ama o yağlılık hissini de birçoğumuz sevmeyiz. 

Bu ürününde oldukca yağlı bir yapısı var. Tek adımda nazikce ve derinlemesine suya dayanıklı göz makyajını ve makyaj artıklarını temizler ve yoğun bakım yapar diyor.

Çift fazlı olduğu için iyice çalkalayarak pamuğa almamız gerekiyor.

(+) İki pamukta iki gözümdeki makyajda çıkmış oluyor. Hemde hiç artık kalmadan

(+) Benim gözümde yağ bezecikleri oluşturmadı.

(+) Parfüm, paraben ve silikon içermiyor.

(-) Çok aşırı yağlı bir yapısı var. İllaki yıkamak zorunda kalıyorsunuz.Ama bence buna değer :) 

Benim cildimde kaşıntı, tahriş ve kirpik dökme gibi sorunlar oluşturmadı. 

Uygun fiyatıyla benim beğendiğim bir ürün oldu. Seyahat boyları da var bir deneyin derim :)))

Ürün 100ml ben 6-7 tl gibi bir fiyata almştm.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.