Yves Rocher Kayısılı Peeling



Çook yazıldı çook övüldü bu ürün bende yazmazsam olmazdı :)  

Şöyle güzel ah böyle güzel falan filan :D 

Merakımdan gittim aldım yaklaşık 2 aydır kullanıyorum.

Yorumlarımdan önce şöyle bir bakalım ürünümüze;


İçerisinde kayısı çekirdeği taneleri bulunuyor, bana taneler az ve küçük geldi.


Sedefli ve sarı bir yapısı var ciltte derinlemesine temizlik ve aydınlatma vaat ediyor.

Ben bu ürünü daha çok duşta kullandım, haftada 1-2 kere kullanılması öneriliyor ama ince tanecikli bir ürün olduğu için ben haftada 2-3 kez kullandım. 

Sevdiklerim;
1- Misss gibi kayısı kokuyor.
2- Cilde belli bir aydınlık sağlıyor.
3- Hassas ciltleri bile tahriş edeceğini düşünmüyorum oldukça nazik bir ürün.
4- Ciltten çok kolay çıkarılabiliyor.
5- Gerçekten cilt yumuşacık oluyor.

Sevmediklerim;
1- Yıkadıktan sonra cildim ıslakken gıcır gıcır yapıyor ve bu his hiç hoşuma gitmiyor,
2- Derinlemesine temizlik tamamen hikaye bence, yıkama jelinden bir tık daha fazla temizliyor.
3- Biraz daha fazla arındırsın çok tanecik olsun diye fazla ürün kullanmama sebep oluyor.

Kokusu falan güzel ama abartılan bir ürün bence ben peelingde daha çok arındırıcı ürünler seviyorum. 

Cildimi yakan ferahlık veren ürünler hoşuma gidiyor.

Peeling dediğin o yüzden yapılır canım aaa :)) 

Maskeleri aydınlık versin cildimize  diye kullanıyoruz zaten :)


Ürün 50ml  normal fiyatı 16,90 tl 


Ayrıntılı bilgi ve satın almak için Tık Tık


Birde ürünün ambalajı değişmiş ve yenisi paraben içermiyormuş bilginize..

Siz bu üründen memnun kaldınız mı? 

Sizin favori peelingleriniz neler?
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.