Boyalı Saç Bakımı : Phyto Phytobaume Colour Protect Express Conditioner

boyali-sac-bakimi-phyto-phytobaume-color-protect-express-conditioner

Boyalı Saç Bakımı : Phyto  Saç Kremi 
Phyto Phytobaume Colour Protect Express Conditioner


Zor olan saç bakımlarından birisi de boyalı saçların bakımıdır ve bu zorlu bakıma hitap ederek üretilen hem verdiği hacim (volüm) hem de sağladığı yoğun bakımla karşımıza çıkan Fransız botanik saç markası Phyto 'dan Phyto Phytobaume Colour Protect Express Conditioner saç kremi. 

Kendi deneyimlerimi sunmadan evvel sizlere saç tipimden bahsetmeliyim ki, böylece sizde nasıl etki vereceğini daha rahat mukayese edebilirsiniz.



Benim saçlarım, ne çok elektriklenme yaşar ne de çok kuruma. Kuaförüm bana kalın ve yağlıya dönük normal saç tipi demişti. Isıl ürünler kullanmamaya çalışıyorum (maşa, düzleştirici gibi). Arada kullandığım oluyor ancak hiçbir zaman uzun bir kullanım serüveni yaşayacak kadar alışkanlık hale getirmedim. Çünkü saçlarım kolay şekil alıyor. Bu bakımdan şanslı olduğumu düşünüyorum. Buna ilaveten saç şekillendiricilerini kullanmayı çok seviyorum, saç şekillendiricilerin hemen hepsinden olumlu sonuç aldığım için ısıl işlemlere gerek kalmıyor diyebilirim. Saçlarımı boyuyorum çünkü daha sıcak kahverengileri yüzüme yakıştırıyorum. Ama kullandığım saç boyası bitkisel. Daha önce bahsettiğim Herbatint Organik Saç Boyası ile tam 3 yıldır beraberiz. Hatta son yıldır da, 2 farklı rengini alıp geçişler yapıyorum. Bu boya, tıpkı öncesinde yazdığım gibi beyazları kapatmada muazzam başarılı değil (her bitkisel boyada olduğu gibi) ancak çok parlak ve övgü aldığım saçlara imza atıyor. Bitkisel oluşu sıfır kimya demek değil. İçinde belirli kimyalar var elbet ama minimum. Bu yüzden saçlarımı yıpratmıyor. Geçmiş zamanda bir iki sefer, hızlı boyama adına biraz da mecbur kaldığım köpük boyaları kullandım. (L'oreal ve Koleston) Onların ilk sefer yaptığı parlaklığı hoşuma gitmişti ama sadece göz boyama olduğunu görüp, 1-2 hafta sonra saçlarımın sert, kuru ve saç uçlarımın çatallaştığını görünce, kendi saç boyamın değerini daha net anladım. Boyalı ama kurumaya yüz tutmayan, elektriklenmeyen bir saçım var.


boyali-sac-bakimi-botanik-sac-bakim-kremi-phyto-phytobaume


Phyto Phytobaume Colour Protect Express Conditioner, boyalı saçlara özel formüle edilmiş saç kremini uzun bir süredir kullanıyorum. Hatta bitmek üzere. Kullandığım süre boyunca emin olduğum bir konu var ki, bu saç kremi saçları yağlandırmaya meyilli. Benim saçlarıma bu oran biraz fazla geldi, adeta bir maske etkisi verdi. Ancak saçlarınızda saç boyaların verdiği hasardan yana çok şikayetçi iseniz, kuruluğuna ve çatallaşmasına bir çözüm bulamıyorsanız, bu saç kremi sizin belki de aradığınız o saç bakım ürünüdür. Piyasadaki saç kremlerine göre içeriği daha güvenilir, botanik bir saç bakım marka oluşuyla saç bakımı yapma fikri kulağa daha masum geliyor. İçinde silikon olmayan bir saç kremi bulmak bile mesele. Bu üründe silikon yok. Saç bakımı için de özellikle kuruyan ve baş etmesi zor saçlara çok iyi bir çözüm olabilecek nitelikte. 

phyto-phytobaume-colour-protect-express-conditioner-reviews


İçeriğindeki çay dikeni özü ile hem saçları onarıyor hem de antioksidan özelliği ile saç rengini koruyor. Greyfurt esansı ile birlikte hatmi çiçeği asidi saçlara ışıltı katıyor ve daha kolay şekil alabilen saçlara kavuşmayı sağlıyor. İçeriğinin bitkisel oluşuyla ünlü olan Fransız botanik saç marksı olan Phyto, boyalı saçlar için ciddi güzel bir ürüne imzasını atmış diyebilirim.


Eğer benimle hemen hemen aynı saç tipinde iseniz, sizin de saçlarınızı yağlanmaya daha müsait hale getirebilir. Ama benim gibi bir saç kremi yerine maske olarak kullanarak bu durumu farklı hale getirebilirsimiz. Ancak açlarınız daha zorlayıcı durumda ise elektriklenme ve kuru yapısının bir an önce kesilmesini istiyorsanız, sizin için bir olmazsa olmaz bir saç kremi görevine geçebilir, çünkü o kadar iyi. Saçlara parlaklık veriyor, saçlarda uzun süreli bir yumuşaklık sağlıyor, elektiriklenmeyi alıyor, bununla beraber saç rengini koruyor.




Silikon içermeyen Phyto Phytobaume Colour Protect Express Conditioner fiyatı ise 45 - 65 TL arasında değişiklik gösteriyor. Değer mi? Kesinlikle.


phyto-phytobaume-colour-protect-express-conditioner-ingredients-icerik-fiyati
phyto phytobaume colour protect express conditioner ingredients icerik
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.