Gratis İndirimi Alışverişim

gratis-2014-indirimi-alisverisim
gratis 2014 indirim alışverişim
Gratis İndirim Alışverişim

Gratis indirimi hıncahınç dolu olan mağazalarına rağmen beni çekti ve indirim fırsatı sayesinde bir Gratis Alışverişi yapmış oldum. Zaten Gratis %50 indirimini yakalamışken alışveriş yapmadan insan duramıyor resmen. Aslında almak istediğim ve merak ettiğim daha fazla makyaj ve kişisel bakım ürünü vardı ancak 2 farklı mağazaya girmeme rağmen, bu kadar kalabalıklık beni şaşırttı. Mağazalardan çıkmam o kadar zaman alıcı oldu ki. Kalabalık arasında ilerlemek, kasa kuyruklarında beklemek ırhh biraz sıkıcı. Bu arada, aldıklarımı göstermeden yeni bir haberi de vermek isterim.Gratis artık kartlı alışverişe başlıyormuş. Böylece Gratis adına çıkartılan kartla ile daha karlı alışverişler olabilecek ve alışverişlerimizden puan kazanabilcekmişiz.


Gratis indiriminden aldığım daha doğrusu alabildiklerim şöyle :



gratis-2014-indirimi-alisverisim
gratis 2014 indirimi alışverişim

Ne şanslıyım ki theBalm far bazını yeniden alabildim. Yeniden diyorum çünkü bu elimdeki 2. thebalm far bazı. İlki henüz bitmese de ben kendilerini o kadar sevdim ki indirim zamanı da denk gelmişken almamak ayıp olurdu.


Diğer theBalm ürünüm ise öteden beri merak listemde yer alan No Money No Honey adlı şahane mi şahane pigment farım. Renginin ve duruşunun hastasıyım. theBalm standında bulmak çok zor oldu doğrusu, ama neyse ki tatlı bir Gratis çalışanına denk geldim ve benim için uzun uğraş sonucu bulabildi. Yaşasın


theBalm 'dan son ürünüm ise makyaj ürünü değil ama yardımcısı. Geçen sene kendime almış fakat şehrinde Gratis bulunmayan arkadaşıma hediye etmiştim. Hiç makyaj fırçası almayı düşünmüyorken, theBalm standında görünce "aaa ben seni unutmuştum" diyerek sepete onu da ekledim.


Ara İsyan Notu : Makyaj ürünlerinden bir tek theBalm alabildim. Asıl bakınmak istediğim Maybelline, Max Factor ve L'oreal stantlarına yanaşamadım bile. Resmen bir kapışma vardı yahu.

gratis-indirim-alisverisim
gratis indirim alisverisim
Giovanni, doğal içerikli bir saç bakım markası ve ben de Gratis'lere ilk geldiğinde şampuanlarını edinip kullanmıştım. Şimdi ise saç bakımı adına iddialı bir ürününü aldım. Henüz kullanmaya başlamadım ama meraktayım.


Dirty Works, yine Gratis'in şahane ataklarından birisi. İndirim zamanı raflarda Dirty Works bulmak resmen şans. Özellikle aklımda almak istediğim Dirty Works göz kremiydi ancak Dirty Works namına hiçbir ürün kalmamıştı. Kasaya yakın bir yerde onlarca cımbız ve tırnak makasının yer aldığı dikkatimi çekti. Her ikisinin görünümü de çok şirin. Umarım şirinlikleri kadar işlevsellerdir de.


Schwarzkopf Got2b saç ürünlerini, Schwarzkopf Osis+ kadar beğenmiyorum ama indirimdeyken hacimlendirici toz pudrasını denemek istedim. Hacim manyağı biri olarak zaten merak etmezsem olmazdı. Bir nevi kuru şampuan. Hayatımda kuru şampuan hiç kullanmadım, etkili olup olmayacağı konusunda oldukça meraktayım.


Cettua yüz bakım maskelerinden After Have Date çeşidini, diğerlerine kıyasla daha çok seviyorum. %50 indirimin Cettua'da geçerli olmasına çok sevindim ve tabii ki favori maskemi de aldım.


Vücut peelingim bitmişken, Gratis raflarında parlak mavi ambalajıyla karşıma çıkan vücut scrubının kokusunu sevdiğim için aldım. Fakat alırken içeriğine bakmayı ihmal etmişim. İçerik olarak beğendiğimi söyleyemem ama kokusu hafif ve hoş. Ambalajında tek yazan Milky Dream, bu başlıca bir marka mı yoksa çeşidi mi emin olmadım.


Son olarak ise sizlere Wasa ürünlerini göstermek istiyorum. Bunu özellikle gösteriyorum çünkü Wasa 'lar son zamanlarımın yeni takıntısı. Özellikle form için ara öğün niteliğinde sağlıklı aburcuburlar arıyorsanız, bazı büyük marketlerde ve Gratis'lerde satılan bu Wasa'lara bir bakının derim. Ben Gratis'te ilk defa rastladım, daha önce var mıydı hiç bilemiyorum dikkatimi çekmemişti ama olmasına bir hayli sevindim.


Fotoğraf karesine eklemeyi unuttuğum bir de Dove el kremi vardı. Bankamın bana sürpriz hediyesi Gratis'ten çıktı. 9.90 Liralık Dove el kremi, 50 lira ve üzeri Gratis alışverişlerinde İş Bankası müşterilerine hediyeymiş. Bir indirim daha ne kadar tatlı olabilir ki? Canım bankam.

gratis-indirim-alisverisim-wasa-form-urunleri
gratis indirim alisverisim wasa form urunleri
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.