Moshos Garden Lavantalı Kil Maskesi ve Shea&Portakallı El ve Vücut Kremi


Moshos garden firması benim instagramdan tanıdığım bir firma, Moshos Garden ürünleri %100 bitkisel ve doğal hammaddelerden oluşuyor ve ürünlerin tamamı el yapımı.

Yani aslında bir butik üreticiler ve talebe göre üretim yapıyorlar. Fiyatları da doğal ve bitkisel içerikli olmalarına rağmen çok uygun. 


Soldaki Shea&Portakallı el ve vücut kremi. Sağdaki ise lavantalı kil maskesi .


Hani genelde bitkisel ürünler kötü kokar ya bunlar miss gibi kokuyor. 

İlk olarak kil maskesinden bahsetmek istiyorum;


Kil maskesi sürülebilir kıvamın bir tık üzerinde koyu bir yapıda bu yüzden de elinizi ıslatarak biraz sıvılaştırmanız gerekiyor.

Cildinizi ölü hücrelerden arındırmayı ve derinlemesine temizleme vaat ediyor.

(+)Gerçekten ilk kullanımda bile  cildim parladı resmen ve yumuşacık oldu.

(+)Cildimde herhangi bir alerjik reaksiyon yapmadı.

(+) Kokusu miss gibi lavanta kokuyor ama eğer lavanta kokusunu sevmiyorsanız ağır gelebir. Moshos garden bunu da düşünmüş değişik kokular da üretmiş sevdiğiniz kokulu olanını satın alabilirsiniz.

Ürün kurumaya başladığında yıkamanız öneriliyor.

Ben genel olarak çok memnun kaldım.

Maskenin uygulanmış halini de fotoğrafta görebilirsiniz.


Şimdi de gelelim Shea&Portakallı El ve Vücut kremine;


Kremi elinize aldığınızda pütürlü bir yapısı var ve gördüğünüz gibi oldukça katı yapıda fakat elinizin ısısıyla eriyor ve dağıtmanız çok kolaylaşıyor.

Benim ellerim çok kuru olduğu için bu ürünün geldiğine çok sevindim :) 

Böyle yediğimiz bir bisküvi gibi kokuyor ama hala bulamadım neye benzediğini :)

Gece yatarken kullanıyorum ben genelde bu ürünü, çünkü gündüz kullanım için biraz yağlı kalıyor. 

Tv izlerken yada yatarken sürüyorum uyandığımda yumuşacık elleer :)

Moshos Garden ürünlerini gerçekten çok beğendim.

Kil maskesinin fiyatı 12 tl,

Shea&Orange El ve Vücut kremi 22tl,

Moshos Garden firması online satıl yapıyor.

Ürünleri satın almak ve dataylı incelemek için Tık Tık


Ürünler firma tarafından gönderilmiş olup yorumlarım objektiftir.

Sevgiler..


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.