Hamilton Güneş Kremleri

hamilton-gunes-bakim-kremleri
Hamilton Güneş Kremleri

hamilton+gunes+kremi+kullananlar
hamilton günes kremi

Hamilton Güneş Kremleri
Hamilton Güneş Koruyucular



Hamilton, eczanelerde satılan bir cilt bakım markası ve ben daha önce hiçbir ürününü kullanmadım, Hamilton güneş kremleri ile ilk tanışmamız yeni gerçekleşti. Hamilton güneş kremleri cilt tipine ve kullanım şekline göre farklı çeşitlerde sunulmakta. Benim sahip olduğum Hamilton güneş kremlerinden biri renkli bir üründü, diğerleri normal güneş kremleri. Renkli olan güneş kremini, sanki bir BB Krem formu gibi düşünebilirsiniz. Kapatıcılığı BB Kremlere göre çok çok daha düşük ama ufak bir kızarıklık sorunuyla baş edecek ölçüde. Markanın değişik bir sloganı var, diyor ki "Güneş kremi değil, güneş koruyucu" Ben de diyorum ki, dilimize böyle pelesenk olmuş bebeğim, ne dediğimi anlayabiliyorsan ve anlaşabiliyorsak "ha güneş kremi, ha güneş koruyucu" ne önemi var?


Güneş kremleri, benim için en az nemlendirici kremler kadar öneme sahip olup cilt bakımında asla ihmal etmediklerim arasında yer alıyor. Dışarı çıkarken makyaj yapmayabilirim ama güneş kremi sürmeden olmaz, olamaz modundayım. Hamilton bakım ürünlerinden diğerleri hakkında bir fikrim yok ancak güneş kremlerini kullandığım süre zarfı boyunca diyebilirim ki bu kremler benimle birlikte bir daha asla olamaz. Nedeni ise....



hamilton-gunes-koruyucu-kremi-kullananlar
hamilton güneş koruyucu kremi

Cildimle anlaşamadı ve minik minik sivilceler yaptı. Normal şartlar altında cildimde sivilcelenme sorunu olmadığı için ve tek başına bu kremleri kullandığım için suçu rahatlıkla bu kremlere atabilirim dedim, fakat yine de "acaba masumlar mı?" diyerek bu sefer daha ihtimamlı bir şekilde denedim. Fakat sonuç aynı. Bu kremler beni güneşten koruyor olabilir ancak içerikleri cildimle anlaşamadı. Diğer açılardan ise; zor emilişi, cildimde sürekli ilk sürdüğüm andaki o güneş kremi hissini uzun saatlerce bana hissettirmesi ve ağır yapısı nedeniyle bende günlük kullanıma uygun bir güneş kremi etkisi uyandırmıyor.


Belki Hamilton güneş kremi bir yana diğer koruyucular bir yana diyenler vardır, belki de Hamilton 'un diğer cilt bakım ürünleri daha başarılıdır, bunları bilemem ancak bu güneş kremleri benim "cilt bakımında etkili" sınıfımda yer alamıyor ne yazık ki. Fiyat aralığı da ortadan yükseğe doğru seviyede, bana göre satın almayı hak etmiyor. Eğer dermatogunuz önermiş ve kullanma arifesindeyseniz, demek ki doktorunuz cilt tipinize uygun olduğunu düşünüyor demektir, dermatolog önerilerinin her zaman için cilt bakımınızda daha öncelikli olması doğru olandır. Ancak kendiniz bizatihi satın alıyorsanız, tavsiye edebileceğim ölçüde olmadığını hatırlatırım.

hamilton-gunes-bakim-kremi-nasil
hamilton güneş bakim kremi
Paylaş
, , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.