Bahar Hediye Çekilişim : Physicans Formula, Sally Hansen, Avon, Pastel, Essence....

hediye-cekilisi-blog

blog-hediye-cekilisi


Yeni Hediye Çekilişim : Hiçbir Ürün Açılmadı / Jelatinleri Dahi 

Kazanmayı İster Misiniz ?


Düzenlediğim bu hediye çelilişinde ; Physicans Formula BB Krem, Sally Hansen Lipgloss, Avon 4'lü Far Paleti, Pastel Maskara ve Göz Kalemi, Essence Bronzer Pudra gibi makyaj ürünlerinin yanı sıra Flormar 'dan mini 5'li ojeler, siyah nokta burun bantları, cilt bakım maskeleri ve 2 de Yankee Candle tart mumunu ekledim. Hiçbir ürün açılmadı. Hatta çoğunun jelatini üzerinde. 


  Hediye Çekilişime Nasıl Katılabilirsiniz ?  


Beni Google+ Sayfam 'dan takip edip, bu konuya yorum olarak kendinizi en yakın bulduğunuz makyaj markasını nedeniyle birlikte yazmanızı istiyorum. Örneğin: "Chanel markasını seviyorum çünkü makyaj ürünleri kaliteli", bir başka örnek ise "Avon markasını kendime yakın buluyorum çünkü hesaplı" gibi...  Bu şekilde çekilişin eğlenceli olacağını düşündüm.



     Çekiliş Ek Hakları Neler ?    

Duyurularla ek haklar kazanabilirsiniz. Rafflecopter uygulamasına giriş yaparak ayrıntıları öğrenebilirsiniz. Blog duyuruları en çok hak olan, blogunuzda duyurmak için bu linke tıklayıp kopyala yapıştır yapabilirsiniz.


   Mail Adresinizi Konuya Yorum Olarak Bırakmayınız   

Çünkü Rafflecopter uygulamasında Facebook veya mail adresinizle giriş yaptığınızda, ben iletişim adreslerinizi görmüş olacağım. Kazanana da o şekilde ulaşacağım.


hediye-cekilisi


blog_hediye_cekilisi


Çekiliş Süresi 25 Nisan 2014 'te Son Bulacak.

Kargo Ücreti her zaman olduğu gibi size değil, BANA AİT.

Çekiliş Türkiye içi katılımcılar içindir ve çekilişe katılmak için 18+ yaş olmalısınız.

Katılan herkese bol şans...



Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.