Biotherm Cilt Bakım Ürünleri & Leighton Meester

biotherm-cilt-bakim-urunleri-leighton-meester

Biotherm Cilt Bakım Ürünleri - Leighton Meester



Duru güzelliğiyle ilgimi fazlasıyla çeken Leighton Meester 'in, cilt bakımı ürünleriyle blog sayfamda en başından beri yer verdiğim Biotherm yeni yüzü olduğunu  5 martta hazırladığım Biotherm ile Leighton Meester konumda duyurmuştum. O konu markayla bir reklam çalışması değil, tamamen kendi zevkim için blogda paylaşmıştım. Çünkü hem Leighton Meester 'i hem Biotherm 'i gibi sevdiğim 2 ismin buluşması blog sayfamda da yer almalıydı diye düşünmüştüm.



biotherm-cilt-bakim-urunleri-leighton-meester
biotherm cilt bakim urunleri leighton meester
Marka birkaç gün önce bloglarla çalışma yapıp iletişime geçti, benim için kullandığım Biotherm ürünlerime hem mini kardeş, hem yenilenen formülleri ile cilt bakım ürünlerini deneyimleme şansı olmuş oldu.


Biotherm Aquasource serisi genç ciltlere yönelik bir seri. Hafif ve nemlendirme etkisi yoğun. Özellikle göz kremini ayrı seviyorum, 20'li Yaşlar İçin En İyi Göz Bakım Kremleri konumda da ilk 5'imde olduğunu daha önce de dile getirmiştim. (Yazıya tıklayarak ulaşabilirsiniz)



* Tanıtım Paketidir.
Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.