Makyaj Temizleme Suyu? Hangisi Daha İyi? Bioderma mı Garnier mi?

Makyaj Temizleme Suyu olan Misel Solüsyonlu (Micellar Solution) Makyaj Çıkarcıları Bioderma Sensibio H2O ve Garnier Makyaj Temizleme Suyu Karşılaştırması

Eksi ve Artı Yönleriyle Hangisi Daha Avantajlı ? Garnier Ne Açıdan Daha İyi ? Bioderma Tahtından İnebilecek mi? Benim Değirlendirmemle İşte 2 Markanın Aynı Makyaj Temizleme Suyu Karşılaştırması >>>>

makyaj-temizleme-misel-suyu-bioderma-garnier


* Bioderma Sensibio h2o, kampanyalı da olsa kampanyasız da olsa daha pahalı.
* Garnier Makyaj Temizleme Suyu, her zaman için daha uygun fiyatta.


* Bioderma Sensibio h2o, makyajı çıkarmada tek başına etkili değil, jel eyelinerı çıkaramıyor.
* Garnier Makyaj Temizleme Suyu da tek başına yoğun bir makyajı çıkarabilecek güçte değil.


* Bioderma Sensibio h2o, sadece online (özellikle dermokozmetik) sitelerden veya eczanelerden temini mümkün.
* Garnier Makyaj Temizleme Suyu,  marketlerde dahi bulunabiliyor (Mesela Migros'ta indirime giriyor)


* Bioderma Sensibio h2o, küçük boyları olsa da çoğunluk tercih edilen ve alınan boyutu 500 ml. 
* Garnier Makyaj Temizleme Suyu, hemen hemen aynı boyutta, 400 ml.


* Bioderma Sensibio h2o, hem farklı miktarda hem de yağlı ciltlere özel çeşitleri var.
* Garnier Makyaj Temizleme Suyu, miselli su olarak (şu an için) tek çeşit.


* Bioderma Sensibio h2o, dermokozmetik bir ürün.
* Garnier Makyaj Temizleme Suyu, dermokozmetik bir ürün değil. 


* Bioderma Sensibio h2o içerik olarak daha nemlendirme özelliğinde.
* Garnier Makyaj Temizleme Suyu nemlendirme olarak daha başarısız.

* Her ikisi de yüz ve göz makyajında kullanılabilecek avantajda, parfümsüz ve  durulamaya gerek olmayan ürünler ancak ben sonrasında cildinizi su ile durulamanızı öneririm.



Garnier ve Bioderma makyaj temizleme sularının da eksi ve artı yanları benim değerlendirmemle bu şekilde. Bu karşılaştırmanın içerisinde yeni bir karşılaştırma dahil etmek istemem ama benim için sıralamam aynen şudur; Bioderma > L'oreal > Garnier. 


Ağutstos 2012 'de yazdığım Bioderma H2O İnceleme Yazım İçin Burayı,
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme İnceleme Yazım İçin Burayı Tıklayabilirsiniz...


Bioderma içerik olarak cildi daha nemlendirmeye yönelik, Garnier ise tartışmasız en ekonomik fiyat. Bu kısımda tercihiniz bütçeniz ile ilişkili. Eğer daha ekonomik bir makyaj temizleyici arıyorsanız Garnier; para arka tarafta kalsın, cildim nemlensin diyorsanız Bioderma 'yı öneririm. Ama unutmamalı ki, her ikisi de tek başına iyi bir makyaj temizleyici değil. Bana göre bu tarz misel sular, makyaj namına birer ön temizleyici. Tabii benim gibi miskinkekler tek başına kullanıyor o ayrı.



Yaz Yaklaşıyor, Benim Vazgeçilmezim Olan Termal Suları Karşılaştırdığım
En İyi Termal Su Hangisi Yazımı Okudunuz mu ?

Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.