Bursa Blogger Buluşması "Sponsorlar-3"

Yağmurlu bir günden herkese merhaba,
Hava kasvetli olunca insanında yatıp uyuyası geliyor. Bu hava değişimlerinden dolayı  bir de şifayı kaptım , bir yorgunluk bir bitkinlik hali, umarım hafif atlatırım. 
Neyse sponsorlarımızın son bölümüyle sizlerleyim.


İlk olarak Arnica ile başlayalm. Gördüğümde çok şaşırmıştım ama mutlu da oldum. Bence çok güzel ve kullanışlı bir hediye. Bir el süpürgesi (Arnica Merlin)  ama aynı zamanda sopası da var, ayakta da kullanılabiliyor. Bu yüzden çok kullanışlı. 

Teşekkürler Arnica!


Ayrıntılara her zaman daha çok değer veririm. Nideno da çok ince düşünerek, bizlere hediye ettiği not defterlerinin üzerine isimlerimizi yazmış. Defterin rengi de partimize uygun, çok beğendim. Blogum için kullanacağım. 

Teşekkürler Nideno!


Üniversiteye başladıktan sonra en çok ihmal ettiğim şey kitap okumak! Bu alışkanlığımı geri kazanmak için bu hediye harika oldu. Hacamat tarihi bir roman, çok merak ediyorum.

Teşekkürler Trend Yayınevi!



Burcunuzun en tatlı hali chochic de! Burcumuza özel hazırlanan bu çikolatalar da bir harika! İçinde birde burç yorumlarımız bulunuyor. Henüz çikolataları yemeye kıyamadım. :))


Teşekkürler Chochic!

Okuduğunuz için teşekkürler..
Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.