En Kötü Kozmetik Ürünü / Gratis Milky Dream Body Scrub Gel

Gratis Milky Dream Body Scrub Gel

Gratis Alışverişim ile edindiğim vücut peelingi olan Milky Dream Body Scrub Gel, hayatım boyunca kullandığım en kötü kozmetik ürünleri listemin ilk 3'üne girebilecek korkunçlukta çıktı. Evet korkunç diyorum, çünkü gerçekten kötü. Kullanmış olduğum vücut peelingim hazır bitmişken yeni bir keşif yapayım dedim ama bir hayli pişman oldum. Bu ürünü hiç sevmedim, kimseye önermiyorum. Parlak görüntüsüne benim gibi kapılmanızı istemiyorum. Neden sevmediğim konusuna gelecek olursam...


gratis-milky-dream-body-scrub-gel
gratis milky dream body scrub gel


İçeriğinin kötü olduğunu alırken dalgınlığıma gelerek fark etmemiş olsam da bu kadar kötü etkide olabileceğini beklemiyordum. En fazla Palmolive kalitesi çıkar diye düşündüm o an. Paketin kapak kısmını ilk açtığımda sanki hafif ve güzel bir banyo ürünüymüşçesine yaptığı rol, bir de üzerine parlak ve albenili bir ambalaj ile kamufle olduğundan aldandım. İlk kullanmamda gördüm ki yapısı, dokusu ve duş esnasında yaydığı o beter kokusu ile kozmetik serüvenim boyunca edinmiş olduğum en hatalı ürün olarak bir daha asla almak istemeyeceklerim arasına yerleşti. Genelde, bana hitap etmeyen kozmetik ürünlerimi çöpe atmaktan yana olmadığım için kullanabileceğini bildiğim yakın arkadaşlarıma vermeye gayret ediyorum. Fakat tek kelime ile bu ürün çöp.


gratis-milky-dream-body-scrub-gel


Sanki bozulmuş bir gıdanın kötü kokusunu bastırmak için sıkılmış ağır ve kalitesiz bir hindistan cevizli oda spreyi boca edilmiş. Bende yarattığı izlenim aynen böyle. Yapısı, içerisinde çok minik granüller var. Güya bunlar peeling vazifesinde. Ama çok tuhaf ve insanda hiç hoş olmayan bir etki bırakıyor. Sanki akışkan bir jel benzeri maddenin içine kireç katılmış gibi. Bu kadar kötü özelliğine ek olarak da vücudu yumuşatmak bir yana daha da germeye odaklanmış adeta. O ağır ve kötü kokulu baskın kokusuna tahammül edemediğim için kullanmam saniyeler sürse de buna rağmen kızarıklık ve hafif yanma yaptı. Yani sadece kokusunun çekilmez tarafıyla değil, yapısı ve sağladığı etki ile de bende iyi bir izlenim oluşturmadı.


Gratis'i farklı ve güzel markaları bir arada barındırdığı için seviyorum. Şu güne kadar da beni yanıltan bir ürün olmamıştı. Ama bu markası baya baya baya kötü çıktı. Çin üretimi olduğunu da not düşmeliyim. Bu da bana ders olsun, bir daha ambalajlarına göre değil, içeriklerine göre alışverişlerimi yapmalıyım. Doğal içerikli vücut bakım ürünleriyle yoluma devam etmek varken neden böyle maceralara giriyorsam..


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.