Vanilya Club Nisan 2014 Kutusu 'nda Neler Var ?

vanilya-club-nisan-2014-kutusu


Vanilya Club Nisan 2014 Kutusu 'nda Neler Var ?

Vanilya Club 2014 Nisan Kutusu, bu ay hızlı bir şekilde geldi. Nisan'a girdiğimiz ilk gün gelen güzellik kutumuzdan bu sefer hem makyaj ürünleri, hem cilt bakım ürünleri yer almakta. Gelen markalar ; LCN, Betty Boop, Lierac ve Refectocil. Özellikle kaş boyası yaklaşık 2 aydır araştırdığım bir mevzuydu. Uygulayıp uygulamama arasında kararsızdım. Vanilya Club 'tan çıkması benim için işaret oldu adeta. Lcn dudak parlatıcısının rengi, kokusu ve duruşuyla ayrı sevilecek güzellikte. Dudak parlatıcısı ve kajal sürme tam boy, Lierac bakım ürünleri 15'er ml ve kaş boyaları tek kullanımlık ve 2 farklı renk seçeneği ile bulunmakta. Çıkan ürünler ayrıntılıca şu şekilde :



vanilya-club-nisan-2014-kutusu
vanilya club nisan 2014 kutusu

LCN, benim yeni yeni deneyimlediğim bir marka. Daha önceki kutudan çıkan eyelinerı çok başarılı bulmuştum, bu sefer ise içerisindeki minik altın ışıltılar bulunan çok tatlı bir kırmızı dudak parlatıcısı çıktı. Kutudaki lipgloss bir tam boy ürünü ve satış fiyatı ise 36 TL. Vintage Rose ismindeki bu tatlı lipgloss 'un hem duruşunu hem yapısını sevdim ama beni asıl etkileyen o şahane kokusu oldu.


Diğer bir tam boy ürün de, Betty Boop markasınından. Betty Boop Kajal, siyah sürme olarak geçiyor. Ayrıca üzerinde suya dayanıklı (waterproof) olduğu da yazıyor. İlginç bir dizaynı var. Bu ürünün de satış fiyatı 19 TL.


Cilt bakım markalarından Lierac, daha önce deneyimlemediğim bir marka idi. İlk defa keşfediyorum. Cildi sıkılaştırarak cildin kırışıklarını yok etmeyi vaad eden Lierac Coherence Jour gündüz bakım kremi, küçük ve şık bir ambalaj içerisinde oluşuyla dikkat çekici. Diğer ambalajdaki ürün ise, Lierac Phytolastil Jel. Özellikle vücut çatlaklarını hedef alan bir vücut çatlak jeli.


Refectocil markasının 2 adet kaş kirpik boyası çıktı. Ürünün tam olarak ismi ise, Refectocil Profesyonel Kaş Kirpik Boyası. Biri daha açık renkte, diğeri ise biraz daha koyuca. Marka hakkında biraz araştırma yaptığımda hoşuma giden örneklerini gördüm. Kirpik değil ama kaş boyaması yapabilirim. Zira bu sıra böyle bir ürün araşındaydım. Uyguladığımda mutlaka ki sonuçlarını ayrı bir blog konusu olarak paylaşırım.



Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.