Moshos Garden Ürünleriyle Çekiliş Vaar!



Moshos Garden ürünlerinden ne kadar memnun olduğumu daha önce yazısını yazmıştım, Burada! 
Dedimki neden benim güzel takipçilerim de bir denemesinler? 
Moshos Garden sponsorluğunda instagram da bir çekiliş başlattık.

%100 doğal tam altı ürünü sizlere hediye ediyoruz! 

1- Portakallı shea krem
2- Lavantalı shea krem
3- Lavantalı Kil maskesi
4-Kaş ve kirpik bakım yağı
5-Tırnak bakım yağı
6- Queen parfüm özü

Bu ürünlerin tamamı sizin olabilir.. 

Çekiliş instagramdadır, instagram hesabınızdan katılmanız gerekmektedir!

Yapmanız gerekenler; 
-Benim instagram hesabımı(@makyajbox) ve Moshos Gardenın instagram hesabını (@moshosgarden) takip et!
- Bu fotoğrafı @makyajbox @moshosgarden ve #makyajboxcekilis #cekilis yazarak profilinde paylaş.
-Blogumu takip etmek +1 hak kazandıracaktır.

Bol şans!

Son katılım 10 Nisan!



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.