Benri Kağıt Sabun (Paper Soap)


Herkese yeniden merhaba,

İzmirden mis gibi temiz hava ve bir tutam deniz kokusu getirdim sizlere :)
Gayet iyiyim mutlu ve huzur doluyum, bana yaradı bu tatil :)

Nedir bu kağıt sabun dediğinizi duyar gibiyim?
-Bilmeyenler için anlatayım, paketin üzerinde gördüğünüz dikdörtgen kağıt aslında bir sabun. Avucunuza kâğıdı alıyorsunuz suya deydiği an eriyor ve elinizde sanki sabun varmış gibi ovaladığınızda da köpürüyor.

Bence acayip pratik ve hijyenik bir ürün. Bazen girdiğimiz tuvaletlerde sabun bulunmuyor veya bulunsa bile insanın dokunası gelmiyor. 

Tam çantaya atmalık her zaman ihtiyaç duyulacak bir ürün olduğunu düşünüyorum. Seyahatte,okulda, alışveriş merkezlerinde,hastanede heryerde..
Eğer çocuğunuz varsa onunda çantasına koyabilirsiniz.

Çeşitli kokuları var bendeki lavantalı olanı, yaseminlisi de vardı ama onu hediye ettimm. Kokuları da bir harika.

İçinde 20 tane ince kağıt sabun bulunuyor. Fiyatı da 2 tl.

Tertemiz mis kokulu eller diliyorum..

Sevgiler.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.