Nivea Kakaolu Vücut Ürünleri / Cocoa Butter ve Losyon

nivea-kakaolu-vucut-bakim-urunleri-cocoa-butter

Nivea Kakaolu Vücut Ürünleri
Nivea Cocoa Butter ve Losyon



Nivea, kakolu vücut bakım ürünleriyle karşımıza çoktan çıkmış olmasına rağmen ben henüz yeni blogda yazabiliyorum. Çikolataya vurgusu ancak bu kadar iştah açıcı bir sunumla yapılabilir, çok şık. Benim ilk izlenimlerim ise, çikolata kokulu olduğunu değil bariz kakao kokusu yoğun olduğunu düşünüyorum. Tıpkı ismi gibi. Kakao ve çikolata kokuları birbirine yakın olsa da farkları var.



Hem Nivea Kakaolu Body Butter, hem de vücut losyonu hızlı emilime sahip. Butter olan losyona kıyasla daha yoğun kıvama sahip olsa da ben emilmesini hızlı buldum. Işıltılı vücut bakım ürünleri olduğu ambalajın üzerinde yazılı. Işıltısı varla yok arası. Eğer bu anlamda beklentiniz yoksa böyle oluşu pek âlâ hoşunuza gidebilir. Emilimi hızlı olmaları en güzel tarafı. Özellikle Butter, sağladığı yumuşaklığı ile hissedilir oranda kalıcı. Yapısı çok katı yoğun olan butterlara göre daha yumuşak. (Katı formlu butterlardan deyişimi en iyi açıklayan örnek The Body Shop butterları) İçerik olarak çok masum olduklarını düşünmüyorum. Muadil olarak gördüğüm Vaseline 'in Türkiye'ye kakaolu vücut bakım serisini ilk geldiği zaman alıp denemiştim ve çok sevmiştim. Ancak bittiği zaman yenilediğimde aynı güzelliği görememiştim. Yeni serilerdeki kokusu bile farklıydı. Nivea, Vaseline 'in şimdiki haline göre daha iyi kokuda. Çok yoğun kokulu vücut ürünlerini özellikle kakaolu ürünleri seviyorsanız tercih edebilirsiniz. Kokusu biraz fazla yoğun. O yüzden azar azar şekilde el ve vücut kremi olarak kullanmanızı öneririm. İçerik olarak çok hoşuma gittiğini söyleyemesem de muadilleriyle eş değer nitelikte. Eğer benzer markaları da kullanıyorsanız, bu anlamda bir sorun yaşamazsınız.



* Tanıtım Paketidir.
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.