Nedir Bu Tangle Teezer Tarak Çılgınlığı ?

tangle-teezer-tarak

Tangle Teezer Tarak

Uzun bir süredir Tangle Teezer tarağını kullanıyorum. Peki nedir bu Tangle Teezer Tarak çılgınlığı? Ününü hak ediyor mu? Yabancı bloggerlar gereksiz yere çok mu övüyor? Saçları kolayca açıyor mu? Ya saç bakımına etkisi var mı? Yüksek fiyatına rağmen almaya değer mi? İşte tüm bu soruların cevabını, bu yazımda bulabilirsiniz.



Tangle Teezer Tarak, saçlarda kolay taramayı hedefleyen ve görünüş olarak diğer taraklardan sıyrılan farklılıkta bir saç tarağı. Ancak asıl ününü yapan kuşkusuz ki yabancı bloggerlar ve youtuberların methiyeleri oldu. Benim aslında ilk etapta Tangle Teezer tarak hakkında onlarca yazı okuyup video izlememe rağmen nedense çok ilgimi çekmemişti. Taa ki yurtdışındaki bir arkadaşım bana hediye olarak getirene kadar. Yani o olmasa, keşfetmem pek mümkün olmayacaktı. Benim şu anda tanıtıyor olduğum, uzun saplı olanı. Bir de daha yaygın olarak minikleri bulunuyor. Hatta daha farklıca modelleri de bulunmakta.

tangle-teezer-tarak-kullananlar
tangle teezer tarak kullananlar
Tangle Teezer Tarak, normal saç taraklarına göre biraz pahalıca. Türkiye'deki fiyatı 42 TL'den başlıyor, daha yüksekleri de var. Yurt dışı fiyatı da öyle ucuz değil. Bu tarak pahalı değil mi diye sorarsınız, bunun cevabı sizin saç bakımına ne kadar para harcadığınızla ilgili aslında. Mason Pearson fırçaya 250 $ veren birine göre ucuz, bir tuhafiyeden tarak alan hatun kişisine göre de pahalıdır. Bu açıdan orta şeker diyebilirim.


Saç Açıcı Mucize Tarak olarak anılmasının en büyük nedeni, hem kuru hem de ıslak saçları açmasındaki başarısı. Evet saçları güzel açıyor. Ama şunu belirtmeliyim ki, benim saç tellerim kalınca olduğu için ince tellerde de aynı sonuç verir mi bilemiyorum. Fakat bunu bana hediye eden arkadaşımın da kullandığını ve baya memnun kaldığını biliyorum. Zaten memnun kaldığı için, bana da hediye olarak aldığını söylüyordu. Uzun saçları rahatlıkla açıyor. (bkz: kendimden biliyorum) Asıl olayı ise, dolaşık saçları kırmadan açması. Aslında kırmamak demeyelim de, saçları minimum kırarak açıvermesi.


Yabancı bloglarda ve Youtube güzellik kanallarında çok meşhur olmasının en büyük nedeni, markanın ummalı bir çalışmayla basın ürünü olarak göndermesi. Fakat gözlemlediğim kadarıyla, Tangle Teezer başarısı gönderilen basın ürünleriyle değil, ilgisini çekenlerin de alıp beğenmesiyle daha popüler hale geldi. Çocuklar için de kullanılabilir. Çünkü malum, kız çocuklarının saçlarını taratmamasındaki inadı gerilimli voltaj hatlarıyla çevrili bir sahaya benzediğinden, işinizi kolaylaştıracak bir tarak sizin yardımınıza koşabilir.


Saç bakımına ise direkt olarak etkisi yok, böyle bir beklentinin karşılığını vereceğini sanmıyorum. Yabancı bloglar gereksiz yere övmüyor, ününü hak ediyor. Saçları kolayca açıyor. Ama karışmaya haddinden fazla meyilli saçlarınız var ise veya kıvırcık saçlı iseniz, bu tarakla birlikte bir saç açıcı sprey, serum tarzı harici ürün de kullanmanızı öneririm.

Son suale cevabım ise, Tangle Teezer almaya değer mi?

Kesinlikle değeceğini düşünüyorum. Özellikle benim gibi uzun saçlıysanız, saç açamanın zorlukları hakkında 41. kitabınızı basmaya da yakınlaşmışsanız, mutlaka bir şans vermenizi öneririm.


tangle-teezer-tarak-kullananlar
tangle teezer tarak nedir kullananlar
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.