Nuxe Onarıcı Dudak Kremi * Reve De Miel Baume Levres Lip Balm

Nuxe Besleyici Onarıcı Dudak Kremi
Nuxe Reve De Miel Baume Levres Lip Balm

nuxe-dudak-bakim-kremi-lipbalm


Nuxe Besleyici Onarıcı Dudak Kremi (Nuxe Reve De Miel Baume Levres Lip Balm), bal ve greyfurtun birlikteliği ile doğan, portakallı kek havası ile hissedilen harika bir dudak bakım balmı. Dudak bakımı yaparken aynı zamanda portakallı vanilyalı kek kokusunu da tüm iştah açıcı yanıyla dudaklarınızda hissetmek istemez misiniz? Aromalı dudak kremlerine bayılıyorum. Eğer siz de böyle iştah açan tatlı kokulu dudak kremlerine yani lipbalmlarına en az benim kadar ilgiliyseniz bu tatlı Nuxe Dudak Kremi 'ni "alışveriş listenize" eklemelisiniz. Bal ve greyfurt içeriği bulunsa da bu birliktelikten tam olarak vanilyalı portakallı kek kokusu ortaya çıkmış. Enfes! 



Turunçgilin o güçlü ve keskin kokusunu yumuşatan bir aroma kokunun keskinliğini hafifletiyor. Bahsini ettiğim bu yumuşak kremsi koku, içeriğinde yer almasa da bende vanilyalı bir koku izlenimini uyandırdı. Sanıyorum ki bu hale getiren bal aroması. Üstelik bu kadar güzel kokuya sahip olan bu dudak kremi sadece kokusunun güzelliğini değil, aynı zamanda dudakları onarıcı yönüyle dudak çatlaklarına bakım yapma gücünü de çok iyi şekilde gösteriyor. Hem iştahım açılsın, hem de dudaklarım iyi bir bakım görsün diyorsanız, bu lipbalmı mutlaka denemelisiniz diyorum o halde. Ben bayıldım! Üstelik güzellik dünyasında çok meşhur bir lipbalmın yerine de eş değer etkide buldum. (Hangi lipbalmdan bahsettiğimi yazımın sonlarında bulabilirsiniz)


nuxe-reve-de-miel-baume-levres-lip-balm-dudak-bakim-kremi
nuxe reve de miel baume levres lip balm dudak bakim kremi

Nuxe bakım ürünlerini kullandıkça, etkilerini gördükçe, sağladığı bakımla günümü daha keyifli kıldığını fark ettikçe Nuxe ürünlerine karşı sevgim ve ilgim de giderek katlanıyor. Nuxe, müptelası olacağım markalardan biri olmaya aday adeta. Çünkü daha önce de dediğim gibi bana göre Nuxe, bakım yapmanın lüks hissini veriyor.


Gündelik hayatımda çantamda çok da ıvır zıvır taşımayı sevmiyorum. Sıkış tıkış bir çanta yerine, gün içinde ihtiyaç duyacaklarımı yanıma almayı tercih ediyorum. Ama benim için bir olmazsa olmaz vardır ki, o da lipbalmlar. Hem çantamda hem makyaj masamda hem de çekmecelerimde mutlaka dudak koruyucularım olmalı. Çünkü lipbalmlarını kullanmayı fazlasıyla seviyorum. Dudaklarım mütemadiyen çatlayan dozajda değil ancak neden daha pürüzsüz ve daha iyi gözükmesin ki? Özellikle kırmızı ve turuncu rujları kendime çok yakıştırsam da, bu aralar sadece bir lipbalm ve dudak kalemi ikilisini kullanmayı seviyorum. Lipbalmlar çantamda yerini almazsa eksikliğini çok hissediyorum. Zaten ufacık olduklarından ağırlıkları da neredeyse yok.


nuxe-dudak-kremi-kullananlar-balli-lipbalm
nuxe dudak kremi kullananlar balli lipbalm
Ama Nuxe Lipbalmı, benim için çantada taşınangillerden değil de yoğun bakım yapmaya yarayangillerden biri oldu. Çünkü ağzı açık cam bir kavanoz ambalajına sahip. Bu da onu çoğu lipbalmdan biraz daha ağırca hale getiriyor. Ağzı açık da olduğu için stick şeklindeki lipbalmlardan pratikte kullanımı çantaya at-çık tarzında değil. Ben de hem sağladığı yoğun bakım sebebiyle hem de kavanozlu oluşu sebebiyle ekseriyetle geceleri kullanmayı tercih ediyorum. İtiraf etmeliyim ki, tatlı portakallı kek kokusuna sahip oluşuna aldanıp sadece keyif arttırır ama bakım yapmayı çok da bilemez diye düşünmüyor değildim. Çünkü bu zamana kadar deneyimlerimden biliyorum ki, iştah açıcı bakım kremleri sadece kokusal olarak güzel olmasına rağmen bakım yapma gücü adına çok da iyi bir seviyede olamıyor görüşündeydim. Ama Nuxe, bu genel yargımı kıracak güzellikte çıktı. Muhteşem. Hem tatlı bir kokuya sahip, hem de dudak bakımından çok iyi anlıyor. Yani sadece "görünüşte" bir dudak kremi değil. Dudakları onarma, onarırken de sağladığı yumuşaklığı uzun süre muhafaza etmesiyle ben en çok Blistex Medplus Lipbalm 'a benzettim. Blistex Lipbalmı 'nı da çok beğenmiştim ama blogda yer verirken, başarılı bulduğumu ama içeriğini sevmediğimi dile getirmiştim. İşte güzellik dünyasında o meşhur Blistex Medplus Lipbalm 'a yapısal olarak çok benzettiğim ve içerik olarak da ondan çok daha iyi bulduğum o lipbalm Nuxe Onarıcı Dudak Kremi. Kokuları taban tabana zıt olabilir ama dudaklara yarattığı etki ile bana kalırsa birbirine oldukça paralel. Blistex daha vazelinimsi, Nuxe ise daha balm/krem yapısında. Blistex daha zor emiliyor, Nuxe bu konuda ondan çok daha hızlı. Üstelik içerik yönünden de Blistex, Nuxe kadar iyi değil. Ama ben, dudaklara verdiği etki yönünden birbirlerine çok benzettim. Bu dudak bakım kremi benim için, Blistex 'in daha iyi içerikli hali oldu diyebilirim.

nuxe-reve-de-miel-dudak-kremi-kullananlar-yorumlari-fiyati
nuxe reve de miel dudak kremi kullananlar yorumlari fiyati
Nuxe Lipbalm, yapı olarak balma yakın bir dudak kremi.  Yapısı yumuşacık, dudaklarda yaşattığı etkisi de yumuşacık. Ben özellikle portakal gibi turunç tarzı kokuları kozmetikte fazlaca sevdiğim için, benim için lipbalmın yaydığı portakal kokusu enfes. Lipsmacker Fanta Lipbalmı gibi adi parfümle maskelenmemiş. Portakal kokusunun nasıl nefis hale geldiğini Lipsmacker, Nuxe 'den öğrenmeli. Nuxe dudak kremi, dudaklarla buluşup etkisini göstermeye başladıkça, içeriğinde yer alan bal aromasını daha güçlü hissettim. Bu açıdan da Burt's Bees Honey Lipbalm 'a benzettim. Burt's Bees lipbalmı ilk andan itibaren daha bal kokusunu belli ediyor. Nuxe ise ilkin portakallı kek aromasında ilerleyip, dudaklara sonradan bal havasını hissettiriyor. Sağladıkları etki yönünden ise, Burt's Bees dudak balmını çok uzun süredir kullanıyorum ve oldukça da seviyorum. Ama kusura bakmasın, Nuxe ondan çok daha iyi etkide.


İçerik  Nuxe Reve De Miel Baume Levres Lip Balm

icerik-nuxe-reve-de-miel-dudak-kremi-kullananlar
icerik nuxe reve de miel dudak kremi kullananlar
Dudak bakımında kokulu ürünleri seviyorsanız, bir dilim portakallı vanilyalı keki kokusunu hissetmeliyim diyorsanız, lipbalmın sağladığı bakım da hem etkili hem uzun süreli olsun diyorsanız, o halde bal, greyfurt birlikteliği ile taçlanmış ve Shea Yağı (Butyrospermum Parkii Butter) yer alan içeriği ile yaptığı bakımı sevebileceğiniz Nuxe Reve De Miel Baume Levres Lip Balm tam size göre. Ben çok çok çok memnun kaldım. Tüm zamanlarımın en iyi lipbalmlar arasına girdi bile. Nuxe Dudak Kremi, aynı zamanda paraben, mineral yağ, renklendirici, suni parfüm ve hayvansal madde içermiyor. Yaz / kış dudak bakımında kullanabileceğiniz ambalajın üzerinde yazılı, ben özellikle gece bakımı için daha ideal olduğunu düşünüyorum.



Nuxe Onarıcı Dudak Kremi, çoğu yerde 29 TL civarı fıyatından satılırken, KozmoAvm.Com 'da çok daha makul fiyatıyla bulabilirsiniz. Ben bu lipbalma bayıldım, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.


Ayrıca ürünlerin son kullanmaya yakın tarihli değil, hem de fiyatları dikkati çekecek şekilde ekonomik. Pek çok siteye göre çok indirimli. Mutlaka siteye bir bakının derim.


nuxe-dudak-bakim-kremi-kullananlar-icerik-kullanici-yorumlari-fiyati
nuxe dudak bakim kremi kullananlar icerik kullanici yorumlari fiyati
Paylaş
, , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.