Sasaeng Nedir?


Sasaeng  bana göre delirmiş fan takımıdır.Hayran oldukları idolleri  takip etmekte rahatsız etmekte birebir hiç çekinmeden yüzsüzce hareket etmekle sanki idolu onun kırk yıllık arkadaşıymışcasına rahat olan kişilere verilen  isimdir.Korede  ünlü olmak kadar zor bir şey yok bana göre bir an bile yalnız bırakmayan bu hayranlar aslında  pekte masum değiller  çogu zaman idollerine  zarar verdikleri de olabiliyor biraz araştırırsak bununla ilgili bir yığın fotoğraf haber  video bulabiliriz.
En kötüsü de kendilerine verdikleri zararlar bu konuyla ilgili başkasının  yazısını çalmak bana yakışmaz  bana ait bir yazı olmayacağı için   linkini paylaşmanın daha sağlıklı oldugunu düşünüyorum.Bana göre net üzerinde yazılmış en iyi post bu okumanızı öneririm.

Ne yazık ki uzaktan uzaga sasaenglik yapan  yani idolu takıntı haline getirmiş Türk fanlarda var   mesela; idol bir dizi çekiyor öpüşme sahnesi var  bizim  Türk fan  pc karşısında kriz geçiriyor beddualar ediyor  ya da geçen postlarım da benim başıma gelen siwon'un kendine ait oldugunu sanan kızcagızımız gibi
Maalesef bizim Türk fanlarımızda da kendini çok kaptırıp takıntı haline getirmiş  fanlarımız var..Gönül isterdi ki Türk sasaengler olmasın ... 

Maalesef sasaeng olmanın yaşı yok.
bir kaç sasaeng fan  resmi paylaşalım ;

exo-Baekhyun'un  abisinin dügününü rezil eden sasaengler...Exo üyeleri çok utanmıştı zorda kalmışlardı.

jaejoongu evinde rahatsız eden sasaengler

bu çok korkunç g dragon için kendini kesen sasaeng (töbe bismillah)

yine zavallı exo ve onları taciz eden  sasaengler

D.O sasaengleri görünce kaçıyor

Junsu ve  adım adım takipte sasaengi

Yoochun artık nasıl bıkmışsa  aynı ajan misali her an tetikte

U-Kiss Dong Ho yu gören masum sasaeng  Dong Ho nun tipe dikkat.(bu SNL programından  üyelerin neler çektiklerini göz önüne koyuyor.)

TVXQ sasaengleri

f(x) sasaengleri
ürkünç ve igrenç kolunu kazımış sasaeng

Luluyu itelerken


Exo üyelerine işgenceye devam luluyu iteliyorlar  baek tutuyor
40 yıllık arkadaşı gibi D.O yu tutan sasaeng
bunu gördügümde çüş dedim 2Pm için  regl  kanıyla yazılmış (öyk yaaa) yazı
duvarı karalayan sasaenglerin temizligine Yoseob yetişiyor.
idolleri geçmesin diye sıralanmış  fanlar galiba TVXQ  sasaengleri bunlar 
40 yıllık dostu gibi davranan sasaeng Sehun ve Chanyol a dadanmış
Erkekler tuvaletinde bile yalnız olamayan  exo üyeleri ve sasaengler
izdihama dayanamayan kainin ayaklarıda nasibini sasaenglerden alıyor

Daha böyle nicesi  nice gruba yapılanlar..Takıntılı fanların en azılısı TVXQ ve Exonun oldugunu düşünüyorum  SNSD kızlarının pedlerini çöpten bulan sasaeng ya da  exo yurduna giren  sasaeng ve sonrasında internet sitesine satışa sunulan D.O nun boxerı ya da SNSD sunny nin  ehliyet almasıyla onu  bir adım yalnız bırakmayan sasaengler yüzünden trafikte zor anlar yaşaması da buna eklenebilir.
Yani  sasaeng dedigimiz  fanlar kötüdür psikolojileri bozuktur takıntılıdır siz siz olun   bir kişinin  hayranıysanız ölçülü olun ikisinin arasını bulun yoksa zamanla takıntı haline getirip kendinize zarar verebilirsiniz.Sasaenglik adım adım tek takip etmeyle olmaz bunu net başında da çok basit şekilde yapabilirsiniz.Psikolojiniz bozulmadan  hayran olmanız dilegiyle umarım  bu konuda yardımcı olmuşumdur.

Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.