Yaz İstek Listesi.

Merhabalar.

Yaz buralarda artık kendini ciddi şekilde belli etmeye başladı öyle ki artık makyaj cildimde soğuk havalarda olduğu gibi tüm gün kalmıyor bir de üstüne kalıp gibi hoşuma gitmeyen bir sonuç bırakıyor, durum bu olunca birtakım kozmetik alım satımı mecburi hale dönüşüyor, ben de kendime alınacaklardan bir istek listesi oluşturdum, bazılarını acilen almam gerekirken bazıları klasik makyaja olan açgözlülüğümüzden listede yer alıyor.


Garnier Bb Krem; bb kremleri günlük hayatta tercih etmiyorum evet ama sıcak havada şuan elimde olan hiç bir fondöten işe yaramıyor, bu ürünü sanırım Watsons'da denemiştim, güzeldi diye hatırlıyorum, olur da bir ara 1-2 saat ötemdeki Watsons'a gidebilirsem alacağım.

Alix Avien Eyeliner Pen; ikincisini bugün itibariyle bitirdiğimdir, gayet memnunum lakin burdaki Watsons'da yok ( Gratis zaten yok) online olarak drugstore ürünler satan bir site biliyorsanız yorum olarak yazarsanız çok sevinirim! Alix Avien dışında önereceğiniz başka eyelinerlar varsa yazarsanız da sevinirim:)

Real Tech. Powder Brush; evet ben ve pudra kullanmak? hıhım gerçekten kullanıyorum son 1-2 aydır çünkü kuru cildimi kısmi yerleri de olsa karmaya çevirmeyi başardım, bir de pudra kullanınca makyajımın gerçekten daha iyi sabitlendiğini anladım.

Sally Hansen Cuticle Remover; işe yarıyor mu bilmiyorum, tırnaklarımın sadece bir sorunu yok kütiküller bir yandan, soyulup direk kökünden kırılması bir yandan...tırnakları sertleştirecek ve sorunlardan arındıracak bir mucizeye ihtiyacım var benim sanırım.

Clinique Bottom Lash Mascara; alt kirpiklerime maskara sürmezsem makyajımı tam hissetmiyorum lakin elimdeki maskaralar bu işi gerçekten zorlaştırıyor ve her yere bulaşıyor, methini bu kadar duymuşken artık deneme vakti geldi.

Krem Allık; evet krem allık istiyorum çünkü yaz mevsiminde allıklarımın pudra pudra durması rahatsız ediyor beni, bu acil bir ihtiyaç mı? asla...ne marka alacağım ne zaman alacağım bilmiyorum ama kararlıyım.

Mac Farlar; acil bir ihtiyaç olmayan bir istek daha, Mac farlarıyla tanıştığımdan beri aşk içerisindeyim.

Mac Teddy kalem; evet bu üstteki iki isteğe göre biraz daha mantıklı olabilir, uzun zamandır kahverengi bir kalem istiyorum, Teddy'de emin olamıyorum çünkü malum net swatchlarından çıkarım yapmak zor ama şimdilik ağır basıyor.

Benim isteklerim şimdilik bu kadar, bakalım zamanla ve nette bu ürünleri satan online bir site bulabilirsem alacağım ürünler bunlar olacak.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.