Alterra Rossmann Göz Bakım Kremi


Rossmann Alterra Göz Bakım Kremi
Alterra - Hydro Augencreme Traube & Weißer Tee



COSDNA sitesinde güzel bir puana sahip olan ve Rossmann mağazalarında satılan Alterra Göz Bakım kremini uzun bir dönemdir kullanıyorum. Neredeyse bitmek üzere. İnanılmaz uygun fiyata (fiyatı 15 TL) satılan bu göz bakım kremi, klasındaki en uygun cilt bakım ürünü olarak yer aldığı bir gerçek. Peki Alterra göz kreminden memnun kaldım mı? Uzun süreli kullanımda ne gibi etkiler oldu? İşte tüm ayrıntılarıyla Altterra Göz Bakım Kremi deneyimim ve yorumlarım...


Altterra markasını, artık eskisi gibi yazmayan ama benim çok severek takip ettiğim bir blog olan Kozmetik Avcıları 'nda görmüştüm. İçerikleriyle birlikte kozmetik ürünlerini ele aldıkları için, ister istemez ilgimi çekmişti ve Alterra ürünlerini "keşfetmeli" listeme hemen yazmıştım. Alterra ürünleri, sadece Rossmann mağazalarında satılmakta ki zaten ithalatçısı direkt Rossmann 'in kendisi. Alterra sadece bir cilt bakım markası değil, aynı zamanda makyaj ürünleriyle de raflarda yer alıyor. Şu ana kadar Alterra makyaj ürünlerinden hiçbirisini (henüz) edinmediğim için deneyimleme şansım olmadı. Cilt ve saç bakım ürünlerine, makyajdan daha meraklı bir hatun olduğumdan bir Rossmann gezintisinde bu kremi de edinmeden duramadım. Bu arada, fark ettim ki sıklıkla Gratis 'ten alışveriş yapıyorum ama her Rossmann 'a gittiğimde bende o tanıdık his oluşuyor : "Ah ben bu Rossmann 'a daha çok gelmeliyim" Fakat bu hissim gerçekleşmesi pek de mümkün olmuyor zira Rossmann mağazalarını sayıca az olduğundan yakınlarımda bir mağazasını bulamıyorum. Gratis bu konuda benden daha geçerli not almakta.


Alterra Göz Bakım Kremi, ilk etapta fiyatıyla dikkat çekiyor. İnanılmaz uygun bir fiyata sahip. Eğer kozmetikle yakından ilgiliyseniz, birçok markanın göz bakım kreminin ne kadar pahalı olduğunu göreceksiniz. Çoğu ürün de marka parasından dolayı pahalı. Oysa ki etki olarak ondan çok daha güzelleri var iken, markasının bilinmezliği veya yeterli reklam gücü çalışmaları yapılmadığından keşfetmek gerekiyor. Benim bu konuyla ilgili yazdığım bir konu var. Okumak için 20'li Yaşlar İçin En İyi Göz Bakım Kremleri 'ni ele adlığım blog konuma da bakabilirsiniz.


Alterra Göz Kremi ile ilgili tuhaf bir deneyime şahitlik ettim. Göz kremini Rossmann mağazasından edinir edinmez, kullanmaya başlamıştım. Biraz yapış yapış bir havası olsa da bu his uzun sürmediğinden, içeriğini de inceleyerek aldığımdan gayet de sevmiştim. Kremin yapısı çok yoğun değil, akışkanca. Hafif yağlı bir havası var buna rağmen emilimini sevdim. Daha doğrusu, ağır yapılı göz kremlerini de gördüğüm için onlara kıyasla iyi bir seviyede. Göz çevresine sağladığı bakım ve yumuşaklık çok güçlü olmasa da günlük kullanıma gayet ideal bir göz bakım kremi olarak bulmuştum. Hatta birkaç blog yazımda da, soranlara önermiştim. Ancak kremle ilgili tuhaf bir deneyimim oldu.


O da şu ki; geçtiğimiz aylarda şehir dışı gezilerim oldu ve ben bu kremin de yer aldığı bir çantamı arkadaşımın evinde unutmuşum. Çantamda bu kremin haricinde başka bir Alterra ürünü yoktu, göz kreminden hariç bir iki de göz kremi ve dudak balmı vardı. Arkadaşımla tekrar buluşacağımız için o zaman getirmesini rica ettim fakat araya özel yaşamımla ilgili bazı pürüzler çıktı ve o buluşmamız ertelendi. Nihayetinde tekrar kavuştuktan bir süre sonra göz kremini tekrar kullandığımda, öncesinden beni zerre rahatsız etmeyen o bitkisel kokusunun inanılmaz ağır ve bozulmuş gibi koktuğunu fark ettim. Haliyle de göz kreminin tamamen bozulmuş olduğuna kanaat getirip kremi daha kullanamadım. Ancak o aşamaya kadar gayet de iyi bulmuştum.


Çabuk bozulma halini bitkisel ağırlıklı bir krem oluşuna bağlıyorum. Ama o bozulmuş kokusunu bir kere çektim ya, bir daha hiçbir kuvvet beni bu kremi almaya itemez. Çünkü kokuları fena halde kafama işleme huyum var. Belki de bu durum arkadaşımın evinin fazla nemli oluşundan kaynaklanıyordur bilemiyorum, sonuçta benim elimde olan Alterra ürünlerinde en ufak bir bozulma emaresinden eser yok.


alterra-rossmann-goz-bakim-kremi-bitkisel-kozmetik-bakim-urunleri
alterra rossmann goz bakim kremi bitkisel kozmetik bakim urunleri
Kremin içeriği hakkında diyebilirim ki, bu ürün bitkisel ağırlıklı bir kozmetik ürünü. Burada altını çizmek istediğim, ürünün bir kozmetik ürünü olduğu. İçerisinde ağır kimyasallar yok ve o hepimizin kullandığı, aşina olduğu pek çok cilt bakım markasına göre çok daha güzel bir karışımı var. Bol bol silikon ve petrol ürünü ihtiva eden kremlere kıyasla doğal ürünlerden oluşuyor. Ama "doğal" ya da güzellik bloglarında o çok sık kullanılan "organik" terimi, kozmetikte içeriğin tek başına saf haliyle olmasını mümkün kılmıyor. Belirli bir kimya karışımının olması gerek. Bunu ister bitkisel ağırlıklı markalarda ister dermokozetmetiklerde arayın, bulamazsınız. İçim çok rahat olsun, kullandığım kozmetik ve bakım ürünleri hiçbir zararlı kozmetik içeriği ihtiva etmesin diyorsanız, o halde size buzdolabınızdaki yumurtayı tavsiye ederim. Hem cilde daha yararlı, hem sudan ucuz fiyatlı. Ama o yumurtanın da, nasıl bir çiftlikten getirildiğini, o tavukların da hangi şişirilme hormonlarla büyütüldüğünü bilemezsiniz. Hatta yumurta kutusunun üzerinde "organik" yazsa da.


Günümüz dünyasında bu kadar organik yaşamak namümkün. Bunu kabul etmek gerek. Yediğimiz içtiğimiz ne varsa en nihayetinde belirli işlemlerden geçen ürünler. Buna sebze, meyveler de dahil. Tohumlarının nasıl bir süreçten geçtiğini bilemiyoruz, bilemeyiz de. Giydiğimiz kıyafetlerde petrol kullanılıyor, tenimiz petrol ile haşır neşir. Gıda ambalajları keza yine öyle. Kullandığımız kozmetik ürünlerinden de fazla organiklik beklemek, biraz takıntısal hal alabilir. Amacınız, kozmetik ürünlerinde bakım adına masum ürünler kullanmaksa, Alterra hem ucuz hem içerik konusunda diğer markalardan daha iyisini verebilecek marka. Nasıl ki Sebamed markası, dermokozmetiğin en sade ve en cafcafsız ama buna rağmen en uygun fiyatlısıysa; bana göre Alterra da bitkisel içerikli kozmetiğin en makul hali. Ben de cilt bakım ürünlerinde masum içerikli üründen yanayım, ama kullandığım her bakım ürünün içeriğini kılı kırık yararcasına incelemiyorum. Unutmadan; kremin kokusu yabancı veya rahatsız edici gelebilir. Bozulmadan evvelki kullandığım süre zarfı boyunca, kokusu beni rahatsız etmedi. Ancak hep dediğim gibi, bitkisel kokular bende olumsuz intiba bırakmıyor, bitkisel kokuya sahip bakım ürünlerini rahatlıkla kullanıyorum. Bu noktayı es geçmemenizi öneririm, çünkü kremin yaydığı yoğun kokusunu belki sevemeyebilirsiniz. Dünyanın en popüler kremleriden biri olan ve benim nefret ettiğim Elizabeth Arden kreminin kokusu gibi samansı olmasın da, benim için gerisi önemli değil. Yüksek Fiyat = İyi Kalite Demek Değildir in en güzel örneğidir Elizabeth Arden.


Alterra ürünlerini keşfetme çalışmalarım devam edecek. Geçenlerde görüştüğüm yakın bir kız arkadaşım (kendisi doğal bakıma benden daha düşkündür) ile laflarken, elindeki alışveriş poşetinde Alterra ürünlerini gördüm. Haliyle merak edip sordum, Alterra 'nın duş jellerinden çok memnun kaldığı için tekrar aldığını söyledi. Hatta bir sonraki buluşmamız için, aramızda küçük bir kozmetik değişimi yapmaya karar verdik. İkimiz de kendi açımızdan sevdiğimiz birkaç bakım ürününü birbirimize hediye edeceğiz, böylece onun sevdiklerini ben, benim sevdiklerimi o nasıl bulacak bunu değerlendireceğiz. Kızsal küçük oyunların eğlenceli bahanesi işte, yoksa bu sıkıcı ve yeknesak dünya nasıl geçmek bilecek ?



Arkadaşımın da etkisiyle alacağım yeni ürün, kuvvetle muhtemel Alterra Duş Jeli. Tabii "HepsiBurada" reklamı gibi, 

"Ben o duş jelinin ayağına hayatta gitmem, o ürün benim ayağıma gelecek" 
desem de kâr etmeyeceğine göre, 

üşenmediğim bir vakit Rossmann tarafına gitmeliyim o halde...zzzz...




Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.