Deborah Milano Shine Creator Ruj

Bugün Deborah Milano markasının Shine Creator serisine ait bir rujdan bahsetmek istiyorum.Bu ruju alıp görselleri çekeli epeyce zaman olmasına rağmen bir türlü paylaşma fırsatı bulamamıştım.
Bendeki 09 numaralı Rossetto rengi.
Rossetto canlı bir pembe gibi görünmesine rağmen dudakta tam rengini almayan sheer yapılı bir ruj.
Hafif şekerli ama sadece ambalajda koklanınca alınan bir kokuya sahip.
Yapısı bir rujdan ziyade dudak balmı gibi.Dudakları nemlendirme vaadi var ancak ben dudağıma sürdükten kısa bir süre sonra verdiği ağır histen pek hoşlandığımı söyleyemeyeceğim.
Dudağınızda çatlaklar varsa ilk sürüldüğünde kusurları belli etme eğilimi var.
Watsons'larda satılan rujların 30 TL'ye yakın bir fiyatları var.İndirimde çok daha uygun bir fiyata alınabilir ancak almadan önce denemenizi öneririm .

Shine Creator serisi rujları deneyenleriniz varsa görüşlerinizi okumak hoşuma gider.
Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.