HEDİYE ÇEKİLİŞİ : Kozvi.Com ile Caudalie Tonikler ★ "Güzellik İksiri + Caudalie Grape Water"

kozvi.com hediye çekilişi

Kozvi 'den Sizlere Caudalie Sürprizi

Kozvi.Com ile beraber yeniden düzenlediğimiz bu hediye çekilişine katılarak, Caudalie bakım ürünlerine sahip olabilirsiniz. Benim bayıla bayıla kullandığım, bakım ritüelime eklediğim güzellik iksirim olan ve dünyada da bir hayli popülerliğe imza atan Caudalie Güzellik İksiri / Beuty Elixir (30ML) ve yanında organik üzümlerden elde edilen cildi rahatlatıp nemlendiren ve bir çırpıda tazeleyen Caudalie Grape Water / Üzüm Suyu Tonik(200 ML) 'na bir tıkla sahip olabilirsiniz.


--------------
   GÜNCELLEME : Çekiliş sonuçlandı. Kazanan kişiyi bu konuda açıkladım.


 Ülkemizin yaşadığı zor durumdan ötürü, belirtilen tarihte çekilişi sonlandıramadım.
 Ek hakları bol tutarak, geçerli olanları tek tek listeledim. Çekiliş kazananı : 
 @Bakımlı Anne 

Tebrik ederim...

kovzi-com-blog-hediye-cekilis-sonucu


--------------
Kozvi.Com 'a üye olmalı. (Üyelik için tıklayın)

Bu konunun altına, üye olduğunuz mail adresiniz ve var ise paylaştığınız linkleri yazmalı, hepsi bu.

Zorunlu değil ama, en sevdiğiniz cilt bakım markasını çok merak ediyorum. Yorum olarak, bu zamana kadar kullanıp en memnun kaldığınız cilt bakım markanızı da yazarsanız sevinirim.


    Çekilişte Ek Haklar Nasıl Kazanabilirsiniz ?   

Blog sayfanızda çekilişi resimli olarak duyurmak +5 Katılım Hakkı
(Kolaylık olsun diye hazırladım, bu linktekileri kopyalaıp blogda konu yaptığınız bölümde "Html" olana yapıştırarak konuyu yayına alabilirsiniz)

Twitter sayfanızda çekilişi duyurmak +4 Katılım Hakkı

Kozvi Facebook ve Miskin Kek Facebook sayfalarını takibe almak +3 Katılım Hakkı

Google+ Sayfanızdan Çekilişi Paylaşmak +2 Katılım Hakkı


     Çekiliş Süresi ve Ayrıntıları ?   

Çekiliş sadece 1 hafta sürecektir. Haftaya bugün çekiliş kazananı belli olacak. 

Hediyeler 1 kişinin olacaktır.

Kullanmaktan çok keyif aldığım Caudalie Güzellik İksiri ve Üzüm Suyu bakalım kimin olacak? 

Kargo firmaya aittir.

Çekiliş sadece Türkiye sınırları içindeki katılımcılar içindir.

Katılan herkese bol şans...


Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.