Fırsat Kasası Online Alışverişim

firsat-kasasi-com-online-alisveris

Fırsat Kasası Sitesinden Online Alışverişim
Online Dermokozmetik Alışverişi


Fırsat Kasası ile gerçekleştirdiğim online alışverişte yaz öncesi bakıma ve ihtiyaca yönelik şahane bir alışveriş yaptım. Dermokozmetik bakım ürünlerine en az benim kadar ilginiz var ise eminim ki uygun fiyatlarıyla bu site sizi de kendisine çekecek. Biraz yaza hazırlık yapayım dedim ve blog sayfama yönelik, 24 Mayıs 'a kadar Nuxe bakım ürünlerinde geçerli olan "miskinkekindirimi" indirim kodundan faydalanarak alışverişimi gerçekleştirdim. İlk olarak Nuxe güneş kofre seti 39 TL 'ye aldım. Kofrede hem yüz güneş kremi hem de güneş sonrası bulunuyor. Zira Nuxe ürünlerinde bu kadar indirim, yaza hazırlık evresinde misler gibi geldi. Yaptığım alışverişimde aldığım ürünler sıra ile şu şekilde.... 



firsat-kasasi-online-alisverisim-dermokozmetik


Hızlı ve sorunsuz alışverişimde en çok sevindiğim Nuxe Güneş Seti Kofresinin bu kadar uygun fiyata gelmiş olması oldu. Linki tam olarak şu : Nuxe Sun Güneş Koruyucu Yüz ve Vücut Sütü Sprey Spf20 Kofre. miskinkekindrimi kodu ile 39 TL. Kofrede hem büyük boy bir güneş kremi hem de büyük boy bir güneş sonrası bulunuyor. Yüz ve vücut için çok amaçlı kullanılan güneş kremleri, yaz zamanı çok işe yarıyor. Güneş sonrası ürünler ise vücudu nemlendirmek ve rahatlatmak adına çok ferahlatıcı etkide. Kısacası bu seti, bu fiyata inanılmaz beğendim.


Dev bir Avene Termal Suyu aldım. Zaten Avene Termal Su 'yunu çok seviyorum ve keşfettiğimde bu kadar bilinir de değildi. O gün bugündür kullanıyor ve herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Linki >> Avene Termal Su


Bir de Avene 'den yeni bir krem denemek istedim. Daha doğrusu, şu sıra mat etkide bir krem arayışındayım. Çok fazla marka ile deneme yanılma yapmak istemiyorum. Bu yüzden güvendiğim bildiğim ve her ürünüyle memnun kaldığım Avene 'den tercihimi yaptım. Matlaştırıcı bir cilt bakım nemlendiricisi aldım. Memnun kalacağımı umuyorum, umuyorum ki beklediğimden daha da fazla etkisiyle karşılaşırım. Onun da linki >> Avene Fluid Matifiant Cilt Bakım Kremi


Hızı güzel, fiyatlar indirim koduyla çok çok uyguna geliyor ve aldığım ürünlerin son kullanma tarihleri 2016 olması daha da güzel. Kesinlikle önerebileceğim güzellikte bir dermokozmetik site.


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.