Hayal Kırıklığı - Watsons Pure Beauty Göz Bakım Jelinin Değişmesi

pure+beauty+goz+bakim+kremi+kullananlar

Watsons Pure Beauty Nar Özlü Göz Bakım Jeli
Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Cream



Watsons mağazalarında satılmakta olan Pure Beauty cilt bakım ürünlerinden birisi olan Nar Özlü Göz Bakım Jeli (tam ismiyle Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Cream) tesadüfen aldığım, şuradaki blog konumda da bahsettiğim ve bayıldığım bir göz kremiydi. Sahip olduğum tüm göz bakım kremlerine kıyasla çok iyi bir yapıya sahip olduğu için kullanmayı çok seviyor ve bu zamana kadar da blogda ne zaman bir göz kreminden bahsedecek olsam, konuyu bu kreme getirip, Pure Beauty 'nin yaptığı bakımı öve öve bitiremiyordum.  Hatta blog bir tarafa, gündelik hayatımda da bakıma düşkün arkadaşlarıma dahi "özellikle gidin alın" diye önerdiğim bir üründü. Göz kremim bittikçe, elimde farklı markaların göz kremleri bulunmasına rağmen, yine Pure Beauty almadan edemiyordum, çünkü fazlasıyla memnundum. Şimdiye kadar yapmış olduğum Pure Beauty alışverişlerimde tek bir sıkıntı dahi yaşamamıştım. Ama artık bu nar özlü göz bakım kremini daha doğrusu göz kremini almayı noktalıyorum. Nedeni ise....




Pure Beauty Göz Kremi yenilendi ve yenilenen serisinden kullanmamla birlikte fark ettim ki, (ki zaten etmemek imkansız) ; yenilenen sadece görüntüsel değişimle kalmamış, ambalajıyla beraber kalitesinin de farklılaşmış olması kremin bakım yapma niteliğini azaltmış. Yani resmen bana "gelen gideni aratır" durumunu yaşattı. Nerede benim o sevdiğimiz Pure Beauty göz kremi, nerede şimdi yenilenen haldeki Pure Beauty göz kremi... Bu son aldığımdan eski serisinin yarattığı o harika etkileri hiç mi hiç bulamadım. Şimdiki oldukça vasat bir göz kremi kıvamında resmen. Fiyatının artışını dahi umursamayıp yeniden almıştım. Benim için tamamen hayal kırıklığı oldu.



Neden markalar ürün niteliklerini değiştirmeye gider anlamıyorum. Eğer olay hammadenin fiyatlarındaki artış gibi nedenler ise fiyatlarını arttırmasını yeğlerim. Çünkü konu cilt bakımı olunca, sevdiğim ürünleri sık değiştirmekten yana olmadığından sürekli farklı ürünleri arama çabam yok.



Ama ben bu değişimi kendi kozmetik merakımı bile arka plana alıp yapmıyorken, daimi kullandığım markanın bizzat kendisinin yapıyor olmasından hoşlanmıyorum. Buna ilave olarak da, verdiğim parayı hak etmemesi durumunun yaşatması var bir de. Bizim tüketici olarak bilmediğimiz imalat kısmında daha farklı değişiklikler söz konusu var ise, ürünü tamamen piyasan çekmelerini tercih ederdim. (ki çoğu marka da bu yöntemi yapmakta) Satın alıp pişman olmaktan iyidir diye düşünüyorum. Ama Pure Beauty, hem fiyatını arttırdı hem de göz bakım jelinin niteliğini azalttı. Bu ters orantı da beni memnun etmedi. Pure Beauty cilt bakım ürünlerini genel olarak seviyorum. Ama bu göz jeli, benim için artık iyi bir bakım ürünü olmaktan çıkıyor. Blogda bunu paylaşmayı özellikle istedim ki, benim düştüğüm hataya siz düşmeyin. Eğer beklentiniz hiç yoksa ve sıradan bir göz kremi arıyorsanız alın derim. Yoksa eskisi kadar iyi etkide olmadığını ve göz çevresine yaptığı bakımın artık yetersiz olduğunu, üstelik o fiyata değmeyeceğini de belirtmek isterim. O yüzden, almanızı daha önermem. Bu fiyata bu kalite, olmamış. Eski halinin etkisinin e'si yok ne yazık ki.


Paylaş
, , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.