MAC Online Alışverişim ve Prep + Prime Makyaj Bazı İnceleme

MAC Online açıldığından beri ihtiyacım olan ürünleri ''bilhassa koleksiyon ve devamlı kullandığım ürünleri'' ücretsiz kargo seçeneğiyle bir kaç tıkla alıyorum.. Benim gibi çalışan, yakınlarında MAC mağazası olmayanlar için gerçekten online alışverişin rahatlığı tartışılamaz..:) Bildiğiniz gibi MAC mağazalarında ya da  online  alışverişlerde sample boy hediye verilmiyor.. Bazen ürünü denememiz için tek kullanımlık kutucuklara dolduruyor ama onun dışında sample boy ürünler verilmiyor. Yeni duyurulan bir haberle sadece online alışverişe özel tüm alışverişleriniz de benim de favori ürünlerimden olan Prep + Prime makyaj bazının 6 ml. seyahat boyunu hediye ediyorlar üstelik ücretsiz kargo seçeneğiyle. Benim sepetime bakacak olursak;
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.