Nail Art Günü: Tırnaklarınızı Süslememi İster Misiniz?



Merhabalaar,
Rengarenk fotoğraflarla içinizi açabildim miii? 
Eğer beni instagramdan takip ediyorsanız, nail art yapmayı ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuzdur. İnstagram paylaşımlarımda da en çok dikkat çeken ve beğenilen paylaşımlarım genelde nail art uygulamaları oluyor.
Ah ben yapamıyorum ki diyenler, sen nasıl yapıyorsun harika diyenler oluyorr. Hepsine çok teşekkür ediyorum vee çok zor olmadığını söylüyorum. Peki nasıl yapıyoruuum?

Nail art yapımını benden öğrenmek ve nail art yaptırmak isterseniz; 

31 Mayıs Cumartesi günü,
Bursadaki Cosmo&Care mağazasında gelen herkese ÜCRETSİZ nail art uygulaması yapıcam.
Etkinlik saat 14.00'da başlayacak.

Katılımlarınızı bekliyoruum. Benim için çok heyecan verici bir etkinlik. Umarım katılım çok olur ve yaptıklarım beğenilir. Bana bol şans dileyin ve katılmayı unutmayın.

Blogger arkadaşlarımda bloglarında paylaşıp daha fazla Bursalı nail art severe ulaşmamı sağlarlarsa çok sevinirim.

Cosmo&Care mağazasının adres bilgileri için sizleri Facebook hesaplarına yönlendiriyorum.

Sizleri seviyorum ve etkinlikte görüşmek üzere diyorum.

Sevgiler.






Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.