MAC Pigmentler; Vanilla, Naked, Blue Brown, Melon, Teal.

Merhabalar.

 Mac pigmentlerini çok merak ediyordum lakin kocaman ambalajlarından dolayı da denemeden almak istemiyordum, Gaziantep'e giden arkadaşım alışverişini yaptıktan sonra benim için de bir kaç sample aldı.


İlk denemek istediğim Youtube videolarında sık sık gördüğüm Vanilla, Nüvit'in şiddetle önerdiği Naked ve Blue Brown'dı.Elimde zaten önceden Elçin'imin yolladığı Teal pigmenti vardı, haberim olmadan arkadaşım bu sampleları alırken bir de Melon'ı rica etmiş benim için.




Vanilla adından mütevellit vanilya tonlarına sahip içerisinde sarılık, hafif brozluk içeriyor ve oldukça ışıltılı, tüm göz kapağı için günlük hayatta oldukça abartılı dururken, göz pınarlarını aydınlatırken ve hatta yüzünüzün yüksek noktalarına uygularken güzel sonuçlar veriyor.

Naked ise Vanilla'ya göre daha nude/doğal tonlarda bir pigment, bitiş olarak daha farımsı ve sadece sedefli ışıltılı görünmüyor gözlerde bu yüzden günlük hayatta rahatlıkla kullanılabilecek bir renk.

Melon şeftalimsi, pembemsi bir renk, başta korkutucu gibi gözükse de gözlerde öyle durmuyor.Yazları aydınlatıcı olarak güzel olacağını düşündüğüm bir renk.

Blue Brown tüm bu pigmentler arasında en sevdiğim, renk Club'a eş olarak gösteriliyor, tabi ki bu pigment olduğu için renk vermesi Club'a göre çarpı on oluyor.Eşsiz bir ton, fotoğraflaması her ne kadar zor olsa da içinde birden çok renk içeriyor, kahve zemin yeşilimsi mavimsi yansımalar, karıştırdığımda ise leylağımsı bordomsu bir sonuç veriyor.Mac'ten tek bir far alacaksanız Club olsun demiştim ama onu boşverin ve Blue Brown pigmenti alın.

Teal adı üstünde tam olarak ''teal'' rengi, sözlük bu renk için bluish green diyor yani mavimsi yeşil evet turkuazın daha çok yeşile çalan yanı desek doğru olur sanırım.


Pigmentler tek başına uygulandıklarında bile renk veriyor fakat ben gerek kalıcılıklarının artması gerek en üst seviyede renk vermeleri için altlarına Color Tattoo'ları baz olarak uygulayıp üzerine pigmentleri sürüyorum ve çıkan sonuca bayılıyorum, günün sonuna kadar gayet kalıcı oluyorlar böylece.


İlk swatchta Blue Brown pigmentin altında kahverengi krem baz var, arkada ise bazsız hali, ikinci swatch ise Teal'in yine kahverengi baz üzerindeki hali ve yanında ise bazsız duruşu var.

Baz rengini seçmek tamamen sizin seçiminiz, baz rengine göre pigmentlerin vereceği renklerde değişiklik olacağı ise aşikar, ben mecburen elimdeki üç krem farı uyguladım.




Burda sırasıyla Vanilla, Naked ve Melon bazsız olarak uygulandı.


Bu fotoğrafta ise 4.swatch altında gri krem baz ve üzerine Vanilla pigment, sonuncuda ise pembe baz ve üzerine Melon pigment uygulandı, sonuçlar gerçekten daha etkileyici oldu.


Ben altlarına krem farı baz olarak uyguluyorum ama siz tabi ki Mac Fix+ gibi ürünlerle de kullabilirsiniz.

Sonuç olarak Mac pigmentleri sevdiğimi söylemem lazım, Blue Brown'ı bitirdiğim zaman alacak olmam çok olası.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.