Skin79 Leke ve Kırışıklık Karşıtı Nemlendirici El Kremi

skin79-urunleri-yaslanma-kirisiklik-karsiti-el-bakim-kremi

Skin79 Leke ve Kırışıklık Karşıtı Nemlendirici El Kremi
Skin79 Fragrante Natural Hand Cream



Güney Kore kozmetik markası olan Skin79 ürünlerinden "Leke ve Kırışıklık Karşıtı Nemlendirici El Kremi, son zamanların güzellik sektörünün iki popüler yağı olan Shea Butter ve Argan Yağ içerikleriyle ve farklı çiçeklerin etkisiyle de donatılmış bir el bakım kremi. El kremlerini seven bir insan olarak büyük bir keyifle kullandığımı baştan söylemem gerek. Böylesi şirin bir markanın el kremi zaten ne kadar kötü olabilir ki? Kore Kozmetik, benim için ayrı bir sınıfta. BB kremlerine karşı sevgim ile başlayan ilgim bitmek bilmiyor. Bu nemlendirici el kreminin, bana kalırsa en güzel özelliği içeriğinin önemli bir miktarı ve pek çok markada bu kadar büyük orana rastlamadığımız Shea Yağı 'nın bulunması. İçeriğinde Su (Water) 'dan sonra hemen peşi sıra gelen She Butter. (Butyrospermum Parkii Butter) 'ı görmek çok iyi. Kendi ismi dahi Shea Yağlı Krem olan farklı markaların içeriklerinde bile ben bu kadar yüksek oran görmüyorum. Bu anlamda Skin79 gayet iyi bir çizgide. İyi çizgisi bunla da bitmiyor, içerik listesi gerçekten çok iyi bir seviyede. Olması gereken kadar kimya var, ağırlıklı olarak da bitkisel özler bulunuyor. Bergamot ve Misket Limonu özlerinin aromatik kokusu, hafif çiçek kokularına nüksetmiş ve ortaya bahar havasında bir turunç kokusu yaymakta. Bol silikon ve yoğun petrol ürününü ellerinize sürmeyi sevmiyorsanız, bu kremi tercih etmenize elleriniz sevinecek.


skin79-urunleri-leke-acici-beyazlatici-yaslanma-kirisiklik-karsiti-el-bakim-kremi
skin79-urunleri-leke-acici-beyazlatici-yaslanma-kirisiklik-karsiti-el-bakim-kremi

Kremin özelliği, elleri sadece nemlendirmek değil aynı zamanda ellerde oluşan lekelerle de savaş açmak. Leke giderici yani beyazlatıcı etkisinde. Zaten Uzak Doğulu kadınların "beyazlatıcı" olmayan tek bir bakım ürünü dahi yokken, bunun olmaması asıl beni şaşırtırdı. İçeriğine baktığımda zararlı içeriklerin yoğun olmamasını bırakın, oldukça iyi maddeler var. Ellerde kızarıklıktan şikayetçi olanları yatıştıracak tarzda güzel bir içeriği var. İçeriğinde bir iki madde harici genelii beğendim. Alkol mevcut, bu alıştığımız bir durum ama çok yüksek oranda bulunmuyor, yağlara daha öncelik yer verilmiş. Şişirme bir silikon krem asla değil. Yaşlanma karşıtı olmasını, "Ceramide 3" ajanı yapıyor olmalı. Çünkü genelde kozmetikte "anti-age" ürün var ise, mutlaka o ürünün içeriğinde "Ceramide 3" içeriğinde oluyor. Yani yağ dengesi için savaşıyor. Zaten kozmetikte anti-age genelde bu anlamda olmuş oluyor, yani yağ üzerine kurulu. Elleri lekelerden kurtarıp beyazlatma yönü ise, içeriğindeki başta limonun etkisiyle sürdüğünüz anda hafif bir beyazlık bırakma yönü var. Ama bu çok yapay bir şekilde değil. Uzun süreli kullanımda bu beyazlatma oranından daha memnun kalınabilir ama bana sorarsanız, hiçbir kozmetik ürünü kalıcı beyazlık sağlamaz. Geçici keyif anını yaşatması adına iyi seviyede.


skin79-urunleri-icerik-leke-acici-beyazlatici-yaslanma-kirisiklik-karsiti-el-bakim-kremi
skin79-urunleri-icerik-leke-acici-beyazlatici-yaslanma-kirisiklik-karsiti-el-bakim-kremi
Ben kremden oldukça memnun kaldım. Kokusu da yapısı da gayet de hoşuma gitti. Kokusu biraz bitkisel biraz çiçeksi biraz turunç havasında olduğu için, belki bu anlamda zevke bağlı olarak herkese hitap etmeyebilir. Fakat başka bir eksi yanını bulamıyorum. Fiyatı da denenebilir uygunlukta. Piyasadaki çoğu el kreminden çok daha etkili bir içerik sunuyor. Baya baya beğendim. Türkiye fiyatının da yurtdışında satılan parallellikte olduğunu gördüm. Yurt dışı fiyatı $11, Türkiye fiyatı ise 15 TL. 


Sitesinde her ürünün detaylı bilgisini mevcut olup kullanma şekline kadar yer vermesi bizler için oldukça yararlı olmuş. Böylece ne alırsanız alın; "hangi seriden, kimlere iyi geliyor, kullanma şekilleri nasıl" gibi akıla takılan sorularla vakit kaybettirmeden sizi doğruca ürünün ayrıntılı bilgisiyle buluşturuyor. Bu minik ayrıntı, biz kozmetik severler için bulunmaz nimet. Ayrıca buraya tıklayarak ürünün sayfasına direkt olarak ulaşabilirsiniz.

skin79-urunleri-leke-acici-beyazlatici-kirisiklik-giderici-el-bakim-kremi
skin79-urunleri-leke-acici-beyazlatici-kirisiklik-giderici-el-bakim-kremi
skin79_urunleri_kullananlar_leke_acici_beyazlatici_el_bakim_kremi
skin79 urunleri kullananlar leke acici beyazlatici el bakim kremi

* Tanıtım Ürünüdür.

Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.