The Balm Give Crease A Chance Makyaj Fırçası

The Balm Give Crease A Chance 
Eye Makeup Brush Göz Makyaj Fırçası


the-balm-give-crease-chance-makyaj-fircasi
the balm give crease chance makyaj fırcası

Blogların gözdesi ve benim de favori makyaj markalarımdan birisi olan the Balm, hem şirin hem işe yarayan makyaj fırçaları ile de başarısını bir kez daha katlıyor, çift uçlu makyaj fırça özelliğindeki Give Crease A Chance, tıpkı ismi gibi şans vermeniz gereken güzellikte bir fırça. Hatta the Balm diyor ki : "Don't stress, Give Crease a Chance!"☺ Fırçanın iki ucunda da iki farklı görev üstlenmiş kısım bulunuyor ki bu bir açıdan iyi bir açıdan kötü. Kötü tarafı the Balm 'ın $5 fiyatına sattığı fırça tutucu kartonlar, bu makyaj fırçasıyla beraber geliyor olsa da iki taraflı fırçayı muhafaza etmeye yaradığı pek söylenemez. Fırçanın iyi tarafı ise makyajda inanılmaz pratiklik sağladığı gibi, tek bir makyaj fırçası fiyatına da iki tane gayet işe yarayan temel göz makyaj fırçasına sahip oluyorsunuz.



Eğer fırçalarınızı bir kap, bardak, fırçalık vs. içerisinde muhafaza ediyorsanız dik duramadığı için bu anlamdan sorun yaratacaktır. the Balm bunu düşünerek, çektiğim fotoğrafta da gördüğünüz gibi 2 ucu lastikli bir karton paket şeklindeki fırça tutucu ile ince uca uygun bir şeffaf kapağı fırçayla beraberinde veriyor. Hatta o fırçalar çok ilginç bir şekilde the Balm 'ın kendi sitesinde $5 fiyatında. Gratis 'lerde satıldığını şu zamana kadar hiç görmedim. Bence fırça tutucu adı altındaki bir karton çok gereksiz. Çünkü işe yaramıyor. Fırçayı birkaç kez yıkadıktan sonra, o plastik şeffaf ucundan fırça düzgün bir şekilde geçmiyor, açıkçası uğraşmak için de o kadar sabırlı biri değilim.


The Balm Give Crease A Chance Makyaj Fırçası 'nı defalarca yıkamama rağmen, bu zamana kadar tek bir kıl dökme problemi yaşamadım. Bu konuda fırçanın kaliteli olduğunu düşünüyorum. Fırçanın yapısına ve her iki tarafın da görevlerine göre sağladığı başarısı nasıl derseniz de, ben her yönüyle fırçayı çok başarılı buldum. Biraz sert kıllara sahip ama ben makyaj fırçalarının hafif sert olanlarını daha başarılı olduğunu görüyorum, çok yumuşak fırçalar özellikle göz makyajında işe yaramıyor. Bu the Balm fırçası, kesinlikle işe yarayan, uygun fiyatlı, şirin ambalajlı alınası bir fırça. Hatta ben bu fırçayı, Gratis 'in sık sık yaptığı ve biz makyaj severlerin de yakından takip ettiği %50 indirim zamanlarında almıştım. O fiyatına göre, havada karada alınır bir fırça olarak buluyorum.



the Balm Give Crease A Chance Makyaj Fırçası'nın Düz ve Sık Kıllı Kısmı
the-balm-give-crease-chance-makyaj-fircasi
the balm give crease chance makyaj fırcası

Fırçanın bir ucunda geniş ve daha tok tüylü kısmı var. Bu kısmı, göz farınızı uygulamak için dizayn edilmiş. Biraz büyük olduğu için makyajı yaparken sorun yaşatır mı endişeniz olmasın, bu konuda herhangi bir problem çıkarmadı. Aksine sık tüylü oluşuyla farı güzel tutuyor, geniş ve düz olmasıyla da farı rahat uygulatıyor. Far fırçalarında en çok ilgiyi karıştırma / dağıtma (blending) makyaj fırçaları alsa da, bence düz geniş far fırçalarının da önemi büyük ve kesinlikle markadan markaya farkı olduğunu düşünüyorum. theBalm 'ın yapısını çok beğendim, gayet iyi.




the Balm Give Crease A Chance Makyaj Fırçasının Duo-Fiber Karıştırma Kısmı
the-balm-give-crease-chance-makyaj-fircasi
the balm give crease chance makyaj fırcası


Diğer tarafta bulunan ise, makyajımızda uyguladığımız farların hem birbirleriyle daha iyi karışmasını hem de göz makyajımızın daha doğal bir görüntüyü vermesi için farları göz kapağında istediğimiz noktalara dağıtabilmemiz adına görev gören Duo-Fiber kıl yapısına sahip bir karıştırma (blending) fırçası. Blending fırça tarafıı da çok başarılı. Ayrıca fırçanın bu tarafıyla kapatıcınızı (concealer) de uygulabilirsiniz. Sadece farları dağıtmak için biraz daha sık kıllı olsa fena olmazdı diye düşünüyorum. Çünkü deneyimlerime göre daha sık tüylü blending fırçalar, farları daha doğal dağıtıyor. Yine de gayet iş görüyor. Hatta ben sahip olmadan önce bu kadar iyi çıkacağını düşünmemiştim.


Fiyatına, performansına ve kalitesine göre The Balm Give Crease A Chance Makyaj Fırçası, kesinlikle bir şansı hak ediyor. Gratis 'lerde bulabilirsiniz. Hatta bir Gratis indirim zamanında bu makyaj fırçası hiç kaçmaz derim.


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.