Watsons Sakura Bella Body Scrub


Merhaba :)

Duş keyfim bir ayrıdır benim, duşta çeşit çeşit ürün kullanmaya ve özellikle hafta 2 kez peeling yapmaya bayılıyoruum.

Genelde aynı ürünü kullanmaktan ziyade, duş ürünlerimi sürekli değiştiririm. Farklı ürünler,farklı kokular denemeyi çok seviyorum. 

Watsons'ın daha önce başka bir peelingini denemiştim. Bu seferde paketine bayıldığım bu güzelliği deneyeyim dedim.



Genel olarak vücut scruplarında aradığım, taneciklerinin yeterli olması,nemlendirmesi ve cildime zarar vermeden ölü deriden arındırması.

(+) Nemlendirmesi gayet iyiydi, benim vücudum çok kuru ama normal ciltlilere daha iyi gelecektir. Ürünü duruladıktan sonra o yumuşaklığı hissediyorsunuz.

(-) Gördüğünüz gibi tanecikleri çok sık değil. Vücut peelinglerinde tanecik sayısı fazla olduğu zaman sanki daha yararlı oluyormuş gibime geliyor. Bu seviyede tanecik olduğunda, vücuda yayıldığında çok az tanecikle ovma yapmamak için daha fazla ürün kullanmanız da gerekebiliyor. Tabikide doğru orantılı olarak da ölü deriden arındırması da azalıyor.

Genel olarak ortalama bir üründü. Kesinlikle kötü değildi. Kokusu ve yapısı güzeldi. Severek kullanıyorum. Birdaha almam ama indirimde denk gelirseniz deneyebilirsiniz.

Ürün 200g fiyatı: 5-6 tl arasında olmalı.
Sadece Watsonslar da bulabilirsiniz.

Sevgiler.



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.