Yves Rocher Alışverişim : Bakım ve Makyaj Ürünleri

yves_rocher_alisverisi_blog

Yves Rocher Alışverişim
Yves Rocher Bakım ve Makyaj Ürünleri

Yves Rocher alışverişimin ilkine kısa bir süre önce blog sayfamda yer vermiştim, Yves Rocher Online Alışverişim linkine tıklayarak ilk siparişimde neler aldığıma bakabilirsiniz. Yves Rocher 'den uzun zamandır alışveriş yapmıyordum, kullanıyor olduğum Yves Rocher bakım ürünlerimin bittiğini fark edince, indirimi fırsat bilip peş peşe online alışveriş yaptım. Her 2 Yves Rocher alışverişimden de genel olarak memnun kaldım. Kargo ücret sınırını geçtiğim için herhangi bir kargo ücreti de ödemedim. Ve bu seferki alışverişimde Yves Rocher bakım ürünlerinin yanında ilk defa makyaj ürünlerine de şans vermek istedim. Yaptığım alışverişte sırayla aldıklarım :




yves_rocher_alisverisi_blog
Yves Rocher Alışverişim

Yves Rocher duş jellerini zaten çok seviyor ve sürekli de kullanıyorum. Şimdiye kadar denemediğim çeşitlerini merak ettiğim için Laos Nilüferi ve Polinezya Tiare Çiçeği duş jellerine şans vermek istedim. Kokulu duş jellerini seviyorum doğrusu. Yves Rocher şampuanlarını ise ilk defa kullanacağım. Etkili olup olmadığını muhakkak blogda paylaşmayı düşünüyorum.



Aldığım Yves Rocher Bakım Ürünleri ve Güncel Fiyatları Şu Şekilde :
(tekli fiyatlarıdır)


Yves Rocher Hacimlendirici Saç Bakım Şampuanı fiyatı 14.30 TL (boyutu 300 ml)
Yves Rocher Boyalı Saçlar için Renk Koruyucu Saç Bakım Şampuan fiyatı 14.30 TL (boyutu 300 ml)
Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Duş Jeli - Laos Nilüferi fiyatı 10.90 TL (boyutu 200 ml)
Yves Rocher Dünya Bahçelerinden Duş Jeli - Polinezya Tiare Çiçeği fiyatı 10.90 TL (boyutu 300 ml)



Yves Rocher makyaj ürünlerini ise daha önceden hiç kullanmamıştım. Uzun bir süredir elimde olan Mac fondötenim nihayetinde bitti ve yeni bir markaya yönelmek istiyorum. Çünkü yaz akşamlarının startını verdim. Kullandığımda cildimde ağırlık yapmayan fondöten arayışındayım. "Neden Yves Rocher fondötenini denemiyorum?" diye kendime yönelttiğim soru üzerine, fondötenleri alışveriş sepetine hemen ekledim. Fondötenlerden biri, benim cilt tipime uygunken bir diğer fondöten ise kardeşimin cildiyle daha iyi anlaşacağını düşünüp o amaçla aldım. Yani toplamda iki tane fondöten almış oldum. Umarım beklediğimden daha iyi çıkarlar, çünkü Mac fondöten biraz ağırlık yapıyordu cildimde, bu yüzden çok uzun zamanda bitirebildim. BB Krem kullanmaktan ise bu sıra biraz sıkıldım.



Aldığım Yves Rocher Makyaj Ürünleri ve Güncel Fiyatları Şu Şekilde :
(tekli fiyatlarıdır)


Yves Rocher 14 Saat Etkili, Hafif Dokulu Ultra Kapatıcı Fondöten fiyatı 60 TL (boyutu 30 ml)
Yves Rocher Pürüzsüz Işıltı Fondöteni fiyatı 48 TL (boyutu 30 ml)



Saten bitişli ruju da hediye idi. Yine Yves Rocher Elixir 7.9 Cilt Bakım Serum testerları da. Memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Her şeyden önce inanılmaz hızlılar. Şipşak gönderim yapıyorlar, hatta gönderilen kargo numarasından takip etmeye fırsat kalmadı, o derece.


Yves Rocher alışverişlerim bitecek gibi gözükmüyor, çünkü ürünlerini kullandıkça daha da çok sevgi kıpırtılarım oluşan bir marka. Çok da uygun fiyatlı olduğu için, deneme hevesim daha yoğunlaşıyor. Bu ve diğer alışverişimdeki Yves Rocher ürünlerinin hiçbirisine daha önce blogda yer vermemiştim. Ürünleri kullandıkça hepsine ayrıntılı bir şekilde blogda muhakkak paylaşacağım.

yves_rocher_alisverisi_blog
yves rocher alışverişim


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.