Yves Rocher Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan


Üniversite hayatımın son finaller (umudum bu yönde :D) haftasından herkese merhaba,
Bu yayını gece vakti hazırlıyorum zira başka hiç vaktim yok. Bütün hafta full sınavlarım var. Mümkün oldukça yazı yayınlamaya devam edeceğim.

Bizim ailede genetik olarak hepimizde bir saç dökülmesi problemi var. Babam zaten kel, abim 27'sinde seyrek saçlarla dolanıyor, annem ise kendimi bildim bileli saç çıkaran birşeyler deniyor! 

Peki ya ben? Bende yaklaşık 4-5 senedir saç dökülmesi problemi yaşıyorum.( Yaş 22) Hani hep büyüklerimiz der ya bende bir saç vardı böyle bilek gibi kalındı falan diye :D heh işte benimde saçlarım öyleydi. Kuaförler saçlarımın gürlüğünden fön çekmekte zorlanırdı. Ama gel gelelim o genetik beni 17'imde vurdu! 

Uzun yıllar Bioxcın şampuan kullandım ama saçım ona alışınca hiçbir işe yaramamaya başladı. Geçenlerde indirimde bu ürünü aldım ve denemeye başladım.

Ürünün Özellikleri
Organik beyaz acı bakla tohumlarında bulunan zengin protein dolu özler sayesinde saç diplerindeki kan dolaşımını hızlandırır. Bu sayede saç oluşumu desteklenir, saç dökülmesi engellenir. Saçlarınız gözle görülür bir şekilde gürleşir. Canlılığı ve gücünü  yeniden kazanır.

İlk kullanımımda en çok dikkatimi çeken şey kokusu oldu. Bildiğiniz çimen gibi kokuyor, bu koku acı bakladan geliyor sanırım. Ama öyle kötü bir koku değil hoş güzel kokuyor. Köpürmesi ve temizlik hissi gayet güzel. 

Peki saç dökülmemi durdurdu mu

Öncelikle bu şişe bana 2-3 hafta yetti. Ürünün miktarı, benim saçlarım kısa olmasına rağmen bana çok az geldi

Saç dökülmemi azalttığını farkedemedim, hatta ilk başlarda biraz arttırmış gibiydi sonradan normale döndü. Belki daha uzun süre kullanmak gerekiyor olabilir. Ama 2-3 haftalık bir kullanım için normal fiyatı olan 24,90tl eder mi orasını bir düşünmek lazım. Yani genel olarak benim beklentilerimi karşılayamadı.

Her saç dökülmesine karşı olan üründe olduğu gibi saçlarımı çok kuruttu ve matlaştırdı.

Ürünün içeriğinde paraben, silikon ve alerjen yok. 

Ürün 200ml ve 24,90 tl (indirimlerde daha uyguna alabilirsiniz) 

Yves Rocher Sitesinden satın almak veya incelemek isterseniz Tık Tık

Siz bu ürünü kullandınız mı sevdiğiniz veya sevmediğiniz yönlerini belirtir misiniz?

Sevgiler


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.