Yves Rocher Serum Vegetal 3 Gündüz Kremi (Kırışıklık Karşıtı Işıltı Kazandıran Bakım)


Merhabalar, günden güne iyileşmek yerine daha da kötü oluyorum sanki :( Çok fena grip oldum a dostlar, şimdide öksürüğe çevirdi. Bir an önce iyileşsem çok iyi olacak. 
Hastasın ama açılışlara gidiyorsun dediğinizi duyar gibiyim. :D Hiç kaçırır mıyım? Ne zamandır bekliyoruz bu anı :))

Gratisi de açtığımıza göre, kaldığımız yerden devam edebiliriz. :) 

Yaklaşık 2 aydır kullandığım Yves Rocher Serum Vegetal 3 Yüz kremimi bitirdim. Cilt bakım ürünlerini bitirmeden veya bitirmeye yaklaşmadan yorumlamayı doğru bulmayanlardanım. Bu yüzden artık yorumlayabilirim diye düşünüyorum.

Yves Rocher diyor ki;
Karma-Yağlı Ciltler için,
Cilde ışıltısını yeniden kazandırır.
Ultra hafif dokusuyla, cildi hemen nemlendirir, aydınlık kazandırır ve ipeksi bir yumuşaklık katar. Kırışıklıkları anında bütünler ve cilde anında ışıltı kazandırır. Sebum dengesini sağlar, karma cildin de yağlı bölgelerinde matlık sağlar. Elma oligosidlerine dayalı formül.


Bu fotoğrafı ilk kullandığım gün instagrama koymuştum. Tam olarak 3 ay kullanmışım.

Benim cildim kuru-normal yaza doğru ise çok hafif karmaya dönük bir cildim var. Ben soğuk aylarda kullanmama rağmen verdiği nem bana yeterli geldi.
 İlk kullandığımda sanırım nemlendirmesi az gelecek diye düşünmüştüm. 
(+)Çünkü emilimi çok hızlı. Kremi sürdükten sonra emilme süresi çok kısa ben bu özelliğine bayıldım.
(+) Yüzünüz yumuşacık oluyor ama ne yağlı bir his ne de yapış yapış bir his kalıyor.

Ben 22 yaşındayım ama kırışıklık karşıtı bir ürün aldım. Peki neden? Bu sadece kırışıklık karşıtı bir ürün bu yüzden kırışıklıkların oluşmasını engelliyor. 

(+) Güleryüzlü biri olduğum için mimik çizgilerim oldukca belirgin sayılır. Gece sürüp sabah uyandığımda mimik çizgilerimin belirsiz olduğunu gördüğümde çok şaşırmıştım. Bildiğiniz bebek gibi sıfır çizgi ile uyanıyorsunuz, harika değil mi? Evet bu şekilde çizgilerin oturmasını ve derinleşmesini engelliyor. 

Matlaştırmasına gelince benim cildimi çok matlaştırdığını düşünmüyorum. Bu yüzden yağlı ciltlerin hoşuna gider mi bilemiyorum.

(-) Cilde ışıltı kazandırdığını vaat ediyor ama nasıl kazandırıyor? Kremin içerisinde belli belirsiz ışıltılar var. Sim gibi değil ama güneşte çok çok dikkat ederseniz belli oluyor ama kesinlikle rahatsız edici boyutta değil. Benim nefret ettiğim özelliği bir cilt bakım ürününü kozmetikleştirmeleri! Aydınlatıcı da sürebiliriz yani biz onarım istiyoruz! 

(+) Çok baskın bir kokusu yok,  ben kokusunu beğendim.

 Genel olarak Normal-karma ciltlere uygun olduğunu düşündüğüm bir nemlendirici oldu. Ben gerçekten severek ve sıkılmadan kullandım. Bir daha alır mıyım? Başka ürünler deneyeceğim ama daha iyisini bulamazsam alırım çünkü beğenerek kullandım.
Fiyatı indirimsiz: 69tl 

Siz kırışıklık karşıtı ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz? 

Bu kremi daha önce kullandınız mı?

Okuduğunuz için teşekkürler.

Sevgiler.




Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.