Cilt Bakımında Hangi Jel Krem Daha İyi ? Biotherm / Skin79 ?

Cilt Bakımında Hangi Jel Krem Daha İyi ? Biotherm / Skin79 ?

Her ikisi de neredeyse birebir aynı yapıda olan Biotherm Aquasource Gel ile Skin79 Sue Hydrating Gel nemlendirici jellerin her ikisini de kullanan biri olarak, aralarındaki farklarını, benzerliklerini ve en önemlisi cilt bakımında hangisinin daha iyi olduğunu bu yazımda karşılaştırma yaparak değinmek istiyorum.

cilt-bakimi-hangi-jel-krem-iyi-biotherm-skin79
Cilt Bakımında Hangi Jel Krem Daha İyi - Biotherm Skin79



Biotherm Aquasource Gel (linkini tıklayarak ayrıntısına bakabilirsiniz), benim neredeyse 2 yıl önce alıp kullandığım, bu sene de firmanın blog tanıtımı için yenilenmiş halini gönderdiği bir jel krem. Skin79 Sue Hydrating Gel ise, yine tanıtım amaçlı deneyimlediğim bir jel krem. Her ikisi de yapısal olarak o kadar benzer ki, doğrusu bir karşılaştırma yapmak bu anlamda zor olsa da benzerliklerini ve farklılıklarını şu şekilde sıraladım:


* Biotherm Aquasource Gel, normalden karma ciltlere yönelik olduğunu marka söylüyor. Bana kalırsa, normal cilt tipine göre değil, yağlı ve karma ciltlere göre bir cilt bakım ürünü.
* Skin79 Sue Hydrating Gel, yine aynı şekilde karma ve yağlı cilt tiplerine hitap eden bir cilt bakım ürünü.


* Biotherm Aquasource Gel, ciltte yağlandırma yapmıyor.
* Skin79 Sue Hydrating Gel, aynı şekilde ciltte en ufak bir yağlandırma yapmıyor.


* Biotherm Aquasource Gel, cam bir kavanoza sahip. Rengi ise açık mavi.
* Skin79 Sue Hydrating Gel de cam bir kavanoz içerisinde bulunuyor. Rengi ise koyu mavi.


* Biotherm Aquasource Gel, parfüm olarak fazla yoğun. Bu hem biraz rahatsız edecek özellikte hem de parfüm içermesi güneşe çıktığımızda cilt lekelerine daha maruz bırakabilir.
* Skin79 Sue Hydrating Gel, parfüm olarak biraz daha hafif versiyonda ama daha yapay aromada, lekelenme konusundaise  o da aynı derecede lekelenmeye maruz bırakabilir ne yazık ki.


* Biotherm Aquasource Gel, parfümündeki kokusu oldukça fresh, hatta biraz fazla fresh.
* Skin79 Sue Hydrating Gel, ne yazık ki parfümü Biotherm kadar güzel değil, daha yapay.


* Biotherm Aquasource Gel, makyaj öncesi kullanıma ideal. Cildi yağlandırmadan cilde nem takviyesi yapıyor.
* Skin79 Sue Hydrating Gel, yine aynı şekilde makyaj altına uygun kullanım sunan bir nemlendirici jel.


* Biotherm Aquasource Gel, fiyat olarak yüksek. Ben ilk aldığımda daha uygun fiyatlı bir kofre fırsatından yaralanmıştım (Sevil Parfümeri'nden edinmiştim)
* Skin79 Sue Hydrating Gel, TR fiyatları çoğu markada olduğu gibi bu markada da yüksek. Fakat genel olarak çok başarısız ürünler olmadığı için fiyatını çıkarıyor diyebilirim.


* Biotherm Aquasource Gel, üst bir marka olduğu için kozmetikte biraz daha lüks ürünleri satan mağazalarda satışta bulunuyor (Boyner, Ykm, Tekin Acar, Sevil Parfümeri gibi) İnternette de bu mağazaların online adresleri yine güvenilir satış noktası sağlıyor.
* Skin79 Sue Hydrating Gel, satışı sadece kendi sitesinde bulunuyor. Bu da kendisini ister istemez daha kıstılı edinebilirlik seviyesine çekiyor.


Her iki cilt bakım jeli hakkındaki genel fikirim ise; birbirine yapısal olarak çok çok benziyor. Yapı olarak birbirinden ayırt etmek zor olsa da bıraktığı his ve ciltteki bakım namına bıraktığı etkiler olarak ben oyumu Biotherm 'den yana kullanıyorum. Cilt bakımında Biotherm ürünleri, daha başarılı. Ancak burada karşılaştırdığım jel kremin her ikisi de rahatsız edici parfüm içermesinden ötürü, benim tekrar alabileceğim ve tercih edeceğim nitelikte ürünler değil. Onu da not düşmeliyim.





Bir diğer karşılaştırma yazım ise, makyaj bloglarında çok övülen dudak bakım ürünü olan Blistex MedPlus Lipbalm ile benim son zamanlardaki gözdem, portakallı kek kokusunu yayan Nuxe Reve De Miel Baume Levres Lip Balm 'ını karşılıaştırdığım Dudak Bakımında En İyi Lipbalm Hangisi? blog konumu ve aralarındaki farklarını merak ediyorsanız, linkteki yazıma tıklayarak göz atmaya başlayabilirsiniz.


Paylaş
, , , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.