Cosmo&Care'de Nail Art Günü Nasıl Geçti?


Merhabalar, final sınavlarım devam ediyor fakat, makyajbox etkinliklerden de geri kalmıyor :)) Daha önce duyurmuştum biliyorsunuz. 31 mayıs cumartesi günü, gelen takipçilerim ve Cosmo&Care mağazası müşterilerine Ücretsiz nail art uygulaması yaptım.

İlk kez böyle bir etkinlik gerçekleştirdim. Gerçekten çok heyecan verici bir tecrübeydi benim için. Cosmo&Care mağaza sorumlusu Metin bey benimle iletişime geçti ve bir etkinlik planladıklarından bahsetti, bizde beraber böyle bir çalışma yapmaya karar verdik.

Etkinlik saat 2 de başlayacaktı ama ben heyecanımdan çok fazla uyuyamadım ve saat 8.30'da uyandım. Duş aldım ve hazırlanmaya başladım derken, birgün önceden ayarladığım kıyafetlerimi dolabıma kaldırmak zorunda kaldım. Neden mi? Çünkü ben renkli çiçekli bir etek ve kısa kollu düz bir tshirt ayarlamıştım. Fakat hava buz gibi ve yağmurluydu. Uzun kollu beyaz bir badi ve ispanyol paça bir pantolon giydim ve makyajıma başladım.

Makyajımın ayrıntıları; 

Fondoten- Rimmel London Wake Me up
Pudra- The Balm Sexy Mama
Kapatıcı- Mac Pro Longwear
Far- Wet'n Wıld Walking on Eggshells
Eyeliner- The Balm Schwing 
Rimel- Maybelline Rocket
Allık- The Balm Hot Mama
Ruj- Maybelline Color Sensational 745 Wooden Brown

Çok ağır ve dikkat çekici bir makyaj yapmak istemedim. Doğal ve yumuşak bir makyaj yaptım.

Bir gün öncesinden, bazı baskı ürünler çıkarttırdım. Mağazaya asabilmek için, hazırladığım etkinlik duyuru görselimin çıktısını aldım. 


Birde nail art yaptırmaya gelenlere vermek için kendimce kart hazırladım :)) 
Şablon ve tasarım tamamen bana ait. Kuşe kağıda bastırıp, daha sonra kestim. Kartvizitten biraz daha kare oldu benimkiler ama olsun :)) 


Ojeler ise o güne özel yapacağım nail artlardan oluşuyor. Karışıklık olmaması için örnek olarak beş tane nail art hazırladım ve gelenlere bu beş seçenekten birtanesini seçmelerini istedim.
Siz seçim yapsaydınız seçeneğiniz hangisi olurdu? Belirtmeyi unutmayın...



Mağazaya ilk gittiğimde o kadar çok yağmur yağıyordu ki caddeden geçen bile yoktu, fırtınalı  çok fazla yağmur yağıyordu. Yağmur yağdığı sırada birkaç kişiye nail art yaptım.. Aa ilk nail artımı anlatmak istiyorum; -İki kız geldi işte nail art yaptırmak istiyoruz diye, buyrun dedim ama beni bir ateş bastı ellerim titriyor falan çok komiktim ya :D  neyse sağ salim düzgünce yaptım nail artlarını kızlar pek beğendi o anda geçti heyecanım :))


Daha sonra havanın açması ve güneşin çıkmasıyla hemen hareketlendi mağaza. İnstagramdan duyanlar, mağaza müşterileri derken beklediğimden daha fazla nail art yaptım. :)



Mağazanın hemen girişindeydim. Geçenlerinde bir hayli dikkatini çekti.



Herkes tırnaklarıma bayıldı. Hatta benim yaptığıma inanamadılar. Gelenler de o kadar sıcak kanlıydı ki nail art yaparken de baya bir muhabbet ettik.

Veee yaptığım nail artlardan bazılarını da aşağıda görebilirsiniz...




En çok beğenilen ve istenen nail art ombreler ve mavi renkli french oldu.


Sonuç olarak benim için ha-ri-ka bir gündü! 
Şunu da özellikle belirtmek istiyorum Cosmo&Care mağazası personeli o kadar sıcakkanlı ve cana yakınlar ki, orada kendimi hiç yabancı hissetmedim sanki çok uzun süredir tanışıyormuşuz gibi sıcak ve keyifli vakit geçirdik. Mine hanım ve ekibine de çok teşekkür ediyorum.

Benim için keyifli bir gündü umarım sizde okurken keyif almışsınızdır. Yorumlarınızı mutlaka bekliyorummm..

Cosmo&Care Facebook
Cosmo&Care Twitter
Cosmo&Care İnstagram

Sevgiler.



Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.