Dudak Çatlaklarına Çözüm İçin 9 Bakım Önerisi

dudak_catlaklari_icin_bakim_onerileri
Dudak Çatlaklari için Bakım Önerileri

Dudak Çatlaklarına ve Kuruluklarına Çözüm için 9 Bakım Önerisi

Dudak çatlakları ve kuruluklara etkili olan bakım önerilerimi, bu yazımda derledim. Sağlıklı dudaklar, hem gülüşümüze tazelik kazandırması hem de süreceğimiz ruja iyi bir taban sağlaması adına önemli. Mevsim fark etmeksizin uygulayabileceğiniz 9 dudak bakımı önerimle daha seksi, daha dolgun ve daha sağlıklı duran dudaklara sahip olabilirsiniz >>>>



Bakım Önerisi 1 * Dudakları Yalamayın!

Dudaklarınızı yalayarak nemlendirdiğinizi mi düşünüyorsunuz? Hayır, dudaklar yalanarak nemlenmez. Aksine dudaklarınızı yaladığınızda, dudaklarınızın üstünde kalan sıcak tükürüğünüz (biliyorum kulağa kötü geliyor) hava ile hızlıca buharlaşacağından, dudaklarınızı kurutur. Siz ıslatırsanız hava kurutur, hava kurutur siz ıslatırsınız... Bu amaçsız döngü dudaklarınızı olduğundan daha da kurutur. O yüzden dudaklarınızı yalama alışkanlığınız var ise bir an önce bu kötü alışkanlığınızı bırakın.


Bakım Önerisi 2 *  Dudakları Kemirmeyin!

Ah ne yazık ki, bu benim de kötü bir alışkanlığım ve bu gereksiz huyumu yenmek için üzerinde çok çalışıyorum☺ Dudaklarımızdaki ölü deriyi çıkarmak için ben dahil çoğu insan onu dişleriyle halletmeye uğraşır. Bu derimizi daha sertleştiren ve hatta dudakları kanatan bir davranıştır. Dudakları yemeyin, kemirmeyin.


Bakım Önerisi 3 * Dudaklarınızı Fırçalayın!

Uzun bir zamandır kazandığım en güzel alışkanlık, dudaklarımı fırçalıyor oluşum. Muazzam memnunum. Vaktim var ise, bu uygulamayı her sabah yapmaya gayret ediyorum. Hatta diş fırçamı bulundurduğum kabın içerisine dudak fırçamı da beraberinde muhafaza ediyorum ki aklımdan çıkmasın. Vaktim yoksa da hafitada iki kez yapıyorum. Özellikle sürmesi zor, çatlakları daha çok belli eden rujları kullanmadan evvel yapmaya gayret ediyorum. Fırça darbeleriyle dudaklarımızdaki ölü derimiz ya tamamen çıkıyor, ya da çıkmaya ramak kalıyor. Böylece bize daha yumuşak ve daha pürüzsüz dudaklar kalıyor.


Bakım Önerisi 4 * Ruj Uygulamadan Önce Lip Balm Kullanın!

Mat rujlar sürsek bile mutlaka dudaklarımızı ruj öncesinde nemlendirmeliyiz. "Kullandığım lipbalm, mat rujun yapısını bozar" düşünceniz var ise, daha hafif yapılı lipbalmlardan yana olun. Örneğin; sahte olmayan EOS 'lar (ne yazık ki sahteleri de var, Çin ve Tayvan'dan alınanların %99.9'u sahte), dudaklarda hafif bir bakım yapması ve yapısının parlak olmaması sebebiyle ruj altına performansını güzel buluyorum. Normalde EOS 'lar çok başarılı değildir ama ruj altına gayet başarılılar. Onun haricinde Now Foods lipbalmlarını da ruj altında ruju değiştirmeden nemlendirme yönünden başarılı buluyorum.


Bakım Önerisi 5 * Bol Bol Su İçin!

Su içmenin vücudumuzdaki her ama her hücreye yararı var. Dudaklarımız için de su içmek büyük bir öneme sahip. Vücut ve dudak bakımımız için sihirli kelime şu : "Susamadan su için!" Çünkü susamak, vücudumuzun bir tepkisidir. Lütfen değerli bedenlerimizi tepkiler vermesine gerek kalmadan daha iyi anlamaya çalışalım.


Bakım Önerisi 6 * SPF Özellikli Lipbalm Kullanın!

Güneşin karşısında, tıpkı cildimiz gibi dudaklarımız da UV ışınlarından zarar görür. Dudaklarımız için kullandığımız dudak koruyucuları yani lipbalmların, özellikle içinde bulunduğumuz yaz mevsiminde SPF özelliğinde güneş koruyuculu olmasına dikkat edin.


Bakım Önerisi 7 * Lip Balmınızı Yanınızda Taşıyın!

Dünyanın en hafif bakım ürünleri olan lip balmları çantanızdan eksik etmeyin. Hatta dışarı çıkarken çantanıza lipbalmı atmayı unutuyorsanız, benim gibi yaparak çantanızda farklı bir lipbalm bulundurun. Lipbalmlar hem fiyat seçeneği çok bol hem de boyut olarak çok ufak olduklarından birkaç tane alıp çantanıza, çekmecinize, arabanıza koymanızdan yanayım. "Dudaklarımı sabah nemlendirdim, daha gerek yok" demeyin, çünkü dudaklar tek bir sefere doymaz. Gün içerisinde mutlaka ki yeniden nemlendirmeniz gerekmekte.


Bakım Önerisi 8 * Meyvelerle Aranız İyi Olsun!

Meyvelerin vitaminleri nasıl ki cildimize iyi geliyor, dudaklarımız için de aynı işlevsellikte güzellik katıyor. Bir meyve canavarı olarak, mevsiminde hangi meyve çıkıyorsa mutlaka tüketmeye çalışıyorum. Hem cilt, hem saç, hem de dudak bakımında faydasını çok görüyorum. Sizi temin ederim, kozmetik ürünlerinin etkileri, çok çok az. Asıl önemli olan bedenimize nasıl baktığımızdır. Bedenimizi seviyorsak, ona istediklerini vermeliyiz.


Bakım Önerisi 9 * Geceleri de Dudaklarınızı Nemlendirin!

Geceleri yatakla buluşmadan önce, 50 milyon cilt bakım ürününü bedenime boca edercesine kullanmıyorum. Blog ismimin bana verdiği güçle diyebilirim ki, böyle işlerle uğraşmak bana biraz can sıkıcı geliyor. Bakım konusunda her zaman pratiklikten yana olmuşumdur. Dudak bakımını Nuxe ile sever oldum. O muhteşem portakallı kek kokusunun sabaha kadar benimle olması için Nuxe Dudak Kremi - Reve de Miel Lipbalm 'ını sürüyorum. Bunu alın, başka bir lipbalm almayın. %100 öneriyorum. O derece güzel 

Paylaş
, , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.