Loreal Paris Youth Code Göz Kremi


Herkese yeniden merhaba, blog yazılarıma uzun bir ara verdim. Aslında vermek zorunda kaldım. Beni daha önceden de takip ediyorsanız mezuniyet aşamasında olduğumu biliyorsunuzdur. 
Sınavlarım geçen hafta bitti ve dersimin  kalmasını istemediğim için de sıkı bir çalışma temposundaydım. Daha sonrasında da  mezuniyet balosu telaşım başladı. Sınavlarım bitene kadar hiçbirşeyim hazır değildi ve sadece 5 günüm vardı. 5 gün boyunca elbise ve ayakkabı aradım. Yürümekten inanın 5 gün bel ağrısı çektim. Neyseki sonunda içime sinen bir elbise bulabildim :) 
Mezuniyette nasıl olduğumu merak ediyorsanız instagram hesabıma bakabilirsiniz..

Yani sonuç olarak sizleri unutmadım kısacık bir ara verdim :) kaldığımız yerden devam o halde..

Sanırım ben bu ürünü 8 Mart Kadınlar Günü indiriminden almıştım. Şu anda çok çok az kaldı bitmek üzere. Yani tam 3 Aydır kullanıyorum.

    Öncelikle göz çevremden bahsetmek gerekirse;
        - Göz altı morluklarım çok fazla,
        - Göz altı torbalarım yok,
        - Sürekli kapatıcı kullandığım için kırışıklıklarım orta seviyede,
        - Yağ butonum yok,
        - Oldukça kuru.


Kremin yapısı oldukça yoğun. Göz çevrem kuru olduğu için kremleri bol kullanmayı seviyorum. Oldukça bol kullanmama rağmen bana epey yetti aslında.

(-) Göz altı morluklarıma pek etkisi olmadı zira genetik :/( zira lafı da muhteşem yüzyıldan geliyor, şu an final bölümünü izliyorum da :D ) öyle bir beklentim de yok artık :( 
(-) Bol kullanıma pek uygun değil, çok kullanırsanız birikme yapıyor.
(+) Nemlendirmesi benim için orta seviyede.Fakat nem vermesi çok uzun sürmüyor, en fazla 3-4 saat.
(+) herhangi bir irritasyon yapmadı.
(+) Yağ butonu oluşturmadı.
(+) Kokusuz

Genel olarak benim için ortalama bir ürün oldu. Çok çok sevmedim, ama sevdim. Bitince şu aralar çok övülen Nonique göz kremini denemek istiyorum.

Ürün 15ml fiyatı ise 40₺ (ben indirimde 20₺ almıştım)

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.