The Balm - How 'Bout Them Apples?

Merhabalar.

Bulunduğum şehirde Gratis olmadığından artık yeni çıkan The Balm ürünlerini alamıyorum, üç hafta önce şehirler arası ufak bir geziye çıktığımda Gratis görünce direk girip bu allık paletini sepetime attım.

Uzun zamandır krem allık denemek için can atıyordum, başlangıcı daha uygun fiyatlı bir ürünle yapmak uygun olur diye düşündüm, her yerde Chanel krem allıkların furyası dönerken benim aklım hem bu palette hem de Nars multiplelardaydı.(Aklım hala multiplelarda.)



Ürünün ambalajlamasından bahsetmeyeceğim çünkü hepimiz The Balm'ın bu eğlenceli ve güzel paletlerine alıştık, elma dizaynı hoşuma gitti ama bunu eklemem lazım.


Palette altı renk allık bulunuyor; Crisp rengi ışıltı bulunduran tek renk.

Bu allıklar ayrıca ruj olarak da kullanılabiliyor lakin ben ruj olarak bir kaç kez denedim ve beğenmedim, yapıları oldukça ıslak olduğundan dudaklarımda bir saati zor gördü ve çok da opak sonuç vermedi allık olarak ise;

Üç haftadır hemen hemen her gün bu paleti kullanıyorum, uygulanışları oldukça kolay ben Real Tech. Stippling fırçayla istediğim sonucu elde edebiliyorum, ayrıca parmaklarla uygulamada da gerçekten güzel.

Yapıları kremsi, ıslak bir kremsilik var bir müddet sonra pudralaşmıyorda, ciltte hala kremsi duruyor.

Krem allık olayına gerçekten alıştırdı beni, bitiş olarak kesinlikle pudra allıklara göre çok daha güzel, korkarım ki bundan sonra hep krem allık isteyecek kadar sevdim.

Gelelim bence olumsuz yanlarına;

Renkler palette farklıymış gibi gözüksede benim cildimde Crisp ve Caramel dışında hepsinin sonucu birbirine çok yakın tonlarda pembe oluyor, renklerin cildimde dağıltıldığındaki fark gerçekten anlaşılmayacak kadar az.

Yağlı bir cildim yok, şu sıralar cildimi karmaya çevirmiş olsam da zaman zaman sadece burun bölgemde parlama oluyor, yani yanaklarım gayet kuru, buna rağmen allıkların bende kalıcılığı 4 saati geçmiyor -normal allıklarda bu süre bende çok daha uzun-. İşten sonra direk eve geldiğim için bu kalıcılık benim için sorun değil ama uzun süre dışarıda kalacaksanız tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz.



Sonuç olarak olumsuz bir kaç yanı (benim cildimde) hariç beni krem allığa alıştırdığı için ve toz allıkların aksine cildimde oldukça doğal durduğu için sevdiğim bir ürün oldu.

İndirimlerde alınabilecek güzel bir ürün.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.