Organix Deniz Tuzu Saç Spreyi - Moroccan Sea Salt Spray

Organix Deniz Tuzu Saç Spreyi 
Organix Moroccan Sea Salt Spray


Organix saç bakım ürünlerini genel olarak seviyor olsam da bu zamana kadar hiç Organix saç şekillendirici ürününü denememiştim, deniz tuzu spreylerinin özelliği ise denizden çıktığımızda o tuzun etkisiyle saçlara tatlı bir seksi dalgalanma katması. Saçlardaki bu cezbedici hal biz kadınları öyle etkiler ki, saçlarımızdaki deniz tuzu etkisini günün istediğimiz saati yaşamak için de deniz tuzlu saç spreylerine yöneliriz. Özellikle saçları dalga dalga yapan her saç ürününe karşı ayrı bir ilgim olduğundan büyük bir merakla kullandım, ancak umduğumu bulamadım. Organix Sea Salt Spray 'i kullanınca anladım ki, beklentimin çok altında bir ürün. Bana kalırsa performans bakımından çok düşük bir ürün. Uzun saçlara göre bir saç şekillendiricisi de değil.


organix-deniz-tuzu-sac-spreyi-moroccan-sea-salt-spray
organix deniz tuzu saç spreyi moroccan sea salt spray



organix-deniz-tuzu-sac-spreyi-moroccan-sea-salt-spray
Organix deniz tuzu saç spreyi moroccan sea salt spray

Organix Deniz Tuzu Saç Spreyi 'ni kullanmadan evvel çok seveceğimi ümit etmiştim. Ne yazık ki, baya baya etkisiz eleman özelliğinde çıktı. Belki kısa saçlarda daha etkili olabilir bilemiyorum ama uzun saçlarda sonuç çok yetersiz. Kokusu hoş olsa da önemli olan etkisi. Üstelik Organix, ne yazık ki Türkiye 'de çok uygun fiyatlara satılmamakta. Bu yüzden fiyatını hiç hak etmediği gibi normal yurt dışı fiyatıyla da alınası nitelikte değil. Ben beğenemedim, daha iyi deniz tuzlu saç spreylerinin dünya üzerinde var olduğunu düşünmek istiyorum, çünkü maceralarım biteceğe benzemiyor ☺


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.