Pastel Ojeler ile Black Dot Manikür

Merhaba!
Güneşi bir türlü göremediğim kapalı bir günde içimi ısıtan bir manikür yapmak istedim.Bu manikür için çoğunu geçtiğimiz yaz edindiğim Pastel ojeleri kullandım.

Manikür için söylenecek pek bir şey yok.Her zaman yaptığım acemi manikürlerinden biri.Renkli oje üzerine Bourjois nokta aparatıyla benekler yapıldı mı tamamdır :)

Manikürde kullandığım ojeler;82 Lila,100 Mint,116 Pembe ve 143 Sarı.
Pembe renk bence muhteşem. Bıkmadan usanmadan kullanabilirim :)Yapı ve kapatıcılık olarak Lila ile birbirine benziyorlar.Tek kat uygulanmış halleri hiç fena değil ancak ben yinede iki kat uygulanmış hallerini seviyorum.
Mint iki katta kapatıcılık sağlarken sarı renkli oje en zayıf halkayı oluşturuyor.Bu güzel renk üçüncü katı bile isteyebiliyor.

Bu rengarenk manikür basit ama bir o kadar da ilgi çeken bir manikür oldu.Bende gün içinde severek kullandım.Peki siz nasıl buldunuz?
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.