Yves Rocher Portakallı Duş Jeli / Jardins du Monde Orange Shower Gel

Yves Rocher Portakallı Duş Jeli
Yves Rocher Jardins du Monde Orange Shower Gel

yves-rocher-portakalli-dus-jeli-jardins-du-monde-orange-shower-gel
Yves Rocher Portakallı Duş Jeli Jardins du Monde Orange Shower Gel


Yves Rocher Portakallı Duş Jeli; güzel kokularıyla mest eden, banyo keyfini arttıran Jardins Du Monde serisine ait ve hatta tam olarak ismi Florida Orange Shower Gel olan bu duş jeli, sanırım Yves Rocher Kahveli Dul Jeli 'nden sonraki favori duş jelim olmaya aday, inanılmaz güzel ve yoğun bir kokusu var. Duşta kokusu buram buram hissediliyor ve hatta duştan sonra 1 saatten daha uzun süre o koku banyoda havasını estirmeye devam ettiriyor, böylesine aromatik bir koku.




Eğer ki siz de, duş keyfinizde mis gibi tatlı kokular bana eşlik etsin diyorsanız, bu tarz kokulu duş jellerini en az benim kadar seviyorsunuz demektir. Yves Rocher duş jellerini ise genel olarak beğenen biri olarak, favori duş jellerimden birini hızlıca alan, bu nefis portakal aromalı duş jelini kullanmanızı kesinlikle öneririm. Yves Rocher Portakallı Duş Jeli 'nin hem ferahlatıcı hem canlandırıcı bir kokusu var. Ayrıca bu serinin duş jellerinin ambalajını çok beğeniyorum, minik tasarımıyla banyoda çok yer kaplamıyor. Narenciye kokuları, genelde erkek parfümlerinde de bulunuyor. Bu yüzden bu duş jeli bana göre hem erkek hem kadınlar için gayet de uygun, yani unisex kullanım sunuyor. Tabii bu beni görüşüm, zevkler ve beğeniler görecilidir ☺



Yves Rocher Portakallı Duş Jeli (Jardins du Monde Orange Shower Gel) fiyatı 10.90 TL ama Yves Rocher zaman zaman (mesela şu sıra yaptığı gibi) indirimler de yapmakta, öylesi zamanlarda biraz daha uygun fiyata edinme şansı var. Ama indirimsiz hali de gayet ekonomik. Meyveli ve yoğun duş jelleri size göreyse, mutlaka bir bakının derim.

Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.