Benri Kuru Şampuan & Renkli Sprey

Merhabalar.


Benri Kuru Şampuan ve Renkli Saç Spreyi uzunca bir zaman önce deneyimlemem için Gratis tarafından gönderilmişti, dediğim gibi sağlık koşullarından dolayı sık yazı yazamamam bu ürünleri biraz geciktirdi.

Renkli sprey küçükken en büyük aşkımdı desem yeridir, tabi biz küçükken bu kadar çeşit yoktu, şimdi bir değil birden çok rengini rahatlıkla bulabiliyoruz.

Benri sprey renk olarak simli bir mavi, ton olarak açığa kaçıyor, ve simli oluşu saçta belli oluyor.

Sanki kendi saçınız ve boyalıymış görüntüsünü vermiyor, sprey olduğu belli.

Eksi yanı ise bulaşmasının kolay olması oldu, spreyi sıktıktan hemen sonra üzerinizi değiştirmeyin ya da saçınızı bir yere değirmeyin, işe yarayan bir yöntem ise saça spreyi sıktıktan sonra fön ile sabitlemek, kuruduktan sonra bulaşma riski oldukça azalıyor.

Renk verme açısından iyi olduğundan (ki bence pembesi hoş görünüyor) çılgın olmak istediğinizde denenebilecek bir ürün.

Gelelim kuru şampuana; aslında kuru şampuan hakkında yorum yapabilecek bir insan değilim ben çünkü ben hayatım boyunca saçlarımın hiç yağlandığını hatırlamıyorum, saçlarım hep temiz görünür ve maalesef oldukça kurudur.

Yine de deneyimlemem sonrası çıkarımlarım şunlar;

-Ürünü yakından sıktığınızda az da  saç dipleriniz beyazlaşabiliyor, bu yüzden saçlarınıza belli aralıktan uygulayın ve sonrasında sık telli bir fırçayla fırçalayın.

-Kuru saçlarım, saç diplerimde yine aynı kuruluğu hissettim ben ki bu kolay yağlanan saçlara sahip olanlar için iyi bir özellik.

-Ürün hakkında en çok sevdiğim özelliğe geldik şimdi üzerinde yazdığı gibi gerçekten hacim verirken canlı da gösteriyor saçları, kimileri buna kabarma deyip sevmeyebilir ama hacimsiz ve saçları az olanlar için bu aranan bir durum.

Çabuk kirlenen, yağlanan saçlarım olmasa da ben hacim açısından kullanmaya devam edeceğim.


Sevgiler.

*Gratis'e teşekkür ederim.Yorumlarım deneyimlerim üzerine artı ve eksisiyle objektiftir.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.