Yeni Kararlar! :)


Merhabaa :)

Bloga bir döndüm pir döndüm canlar! 

Bundan sonra blogumda haftada 5 yazı olacak!

1-Pazartesi: Haftalık olarak tek bir ürünü size kısaca tanıtacağım. Bu bir ürün tanıtımı yazısı olmayacak. Kısaca üründen bahsedip neden favorim olduğundan bahsedeceğim.

2-Salı: Her zamanki gibi bir ürünü iyi ve kötü yönleriyle birlikte inceleyeceğim.

3-Çarşamba: Yaptığım nail artları genelde instagramda paylaşıyorum ama blogda hiç yer vermediğimi farkettim. Yapılışlarıyla birlikte haftada bir gün bir nail art veya oje paylaşacağım.

4-Perşembe: O hafta en sık kullandığım makyajı sizlerle paylaşacağım.

5-Cuma: Süpriz bir yazı olacak. Ürün tanıtımı, favoriler, bitenler, öneriler, alışveriş, cilt bakım rutini gibi hertürlü yazı olabilir.

Bütüün bu düzene pazartesi gününden itibaren başlayacağım. Benim için biraz zorlayıcı olacak ama güzel olacak.

Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur.

Yorum, öneri ve desteklerinizi bekliyoruum..

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.