Cosmetica ve Gratis Bayram İndirimi Alışverişim

Herkese yeniden merhaba..
Bir saat önce alışverişten geldim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle Cosmetica' da ki indirim Gratis ve Watsons' da ki indirimlerden çok çok daha güzel ve uygun fiyatlı. Yaşadığınız şehirde Cosmetica varsa önce oraya gidin derim. Ben Cosmetica' dan 5 paket Gliss şampuan ve L'oreal' in yüz temizleme jelini aldım. Şampuanlar 9 lira civarıydı. Yüz yıkama jeli sanırım 8.70 ve Gratis de aynı jel 10 küsurdu. Birde Pantene' in şuan kullandığım Aqua serisinden saç kremi aldım ama bunun fiyatından emin değilim. 7 lira olabilir.

Devamı »
Paylaş
, , , , , , , , , , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.