Flormar Beauty Toys - Cookie Monster Oje

Flormar Beauty Toys Cookie Monster Nail Polish
Flormar Cookie Monster Oje


Flormar 'ın yeni oje koleksiyonu olan Beauty Toys ojelerinden Cookie Monster, soğuk alttonlu bir mavi, hatta lilaya bakan bir mavi . Ama gün ışığında bu ara tonunu yakalayamadım, fotoğraftakinden biraz daha lilaya dönük diyebilirim. Cookie Monster ojesinin hem ismi çok tatlı hem de rengi yaz mevsimine çok uygun. Ojenin kodu ise BT01.



flormar-beauty-toys-cookie-monster-oje
Flormar Beauty Toys - Cookie Monster Oje




İçinizdeki kurabiye canavarı ne kadar iştahlı bilemem ama Flormar 'ın bu eğlenceli isim bulmasına bayıldım. Çünkü böyle isimler, kozmetik ürünlerine daha eğlence katıyor.  Opak, pastel tonlu lila-mavi arasındaki ojeleri seviyorsanız, Flormar Cookie Monster ojesine bir şans verebilirsiniz.




* Tanıtım Ürünüdür.

Paylaş
, , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.