Flormar Beauty Toys / Mermaid * Mavi Oje

Flormar Beauty Toys Mermaid Nail Polish 
Flormar Mavi Oje


Flormar Beauty Toys oje koleksiyonundaki canlı renklerinden birisi de, mavi rengindeki Mermaid isimli ojesi. Mavi ojeleri çok fazla tercih ettiğim söylenemez, eskiden daha sıklıkla kullanıyordum. Ama son 2 yıldır sadece yazları kullanmayı seviyorum. Flormar Mermaid ojesi, çok canlı bir mavi tonu. Kişisel olarak mavi ojeleri, mavi takı ve mücevherlerle çok uyumlu buluyorum. Ayrıca beyaz rengi ile de çok uyumlu. Beyaz yaz kombinlerinizde mavi oje mükemmel bir yaz havası estirmeye aday.


flormar-beauty-toys-mermaid-mavi-oje
Flormar Beauty Toys Mermaid Mavi Oje




Flormar Mermaid opak ve canlı bir oje. Beauty Toys oje koleksiyonu içerisinde yer alıyor ve fiyatı 2.25 TL. Ojenin tam olarak kodu ise BT09. Tüm kozmetik mağazalarında bulabileceğiniz gibi Flormar 'ın kendi sitesi veya mağazalarından da bakınabilirsiniz.



* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.