Son Zamanlarda Yaptığım Göz Makyajlarım.

Merhabalar.

Bloga yazasım gelmiyor evet, bunun bazı sebepleri var; bunlardan birisi ki bence en önemli olanı sağlık, sağlığım için koşturuyorum şu sıralar ki bu tatil böyle geçecek gibi görünüyor, arada yine de yazabilmeyi umut ediyorum tabi.

Bu yazıda son zamanlardaki yaptığım ve Instagram'da bir süredir paylaştığım göz makyajlarını paylaşacağım, önceden dediğim gibi sadece kendimle eğleniyorum, Instagram'da sıkça görmeye alıştığımız çoğu hesap gibi ben makeupartist felan değilim.














Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.