Flormar Beauty Toys Ojeleri ve Nail Art Fırçaları

Flormar Beauty Toys Ojeleri
Flormar Nail Art Fırçaları

flormar-beauty-toys-ojeleri-nail-art-fircalari
Flormar Beauty Toys Ojeleri - Nail Art Fırçaları


flormar-beauty-toys-nail-art-fircalari
flormar-beauty-toys-nail-art-fircalari


Flormar Beauty Toys ojelerini geçtiğimiz haftalarda blog sayfamda sıklıkla paylaştım. Bloglarda, birbirinden güzel nail art çalışmalarını görünce imreniyor ama uğraşasım hiç gelmiyordu. Denemek istediğim nail art çalışmaları da var ama doğru düzgün ekipmanım ve hevesim yoktu. Bu nail art fırçaları ile biraz biraz denemeye başlarım artık.


Flormar Beauty Toys ojelerinin yapısı biraz yoğunca, tek katta dahi rengini güzelce veriyor, ambalaj olarak Flormar 'ın klasik oje şişe tasarımında olup kapakları beyaz. Ojeler fiyat olarak çok uygun, 2.25 TL. Flormar'ın bloglara yaptığı en güzel jest, ojelerinin şişelerinin üzerinde blog adlarımızın yazması. Örneğin bana gelen ojelerin bir kısmında "Miskin Kek" diye yazılan ojeler şirinlik abidesi resmen☺

flormar-beauty-toys-ojeleri-nail-art-fircalari
Flormar Beauty Toys Ojeleri - Nail Art Fırçaları

Flormar Beauty Toys Ojelerine Tek Tek Bakınmak İsterseniz, 








Flormar her yer satılmakta, hatta en yakın marketimizde bile Flormar bulmak şaşırtıcı değil. Tüm kozmetik mağazalarında bulabileceğiniz gibi kendi sitesi olan Flormar.Com.Tr 'den de edinebilirsiniz. Üstelik sürekli değişen kampanyalar olmakta. Hatta ben de bu indirim fırsatından yararlanarak bir alışveriş gerçekleştirdim. Takip etmenizde fayda var.




Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.