Flormar İndirim Alışverişim / Makyaj Ürünleri

Flormar İndirim Alışverişim - Makyaj Ürünleri


flormar-indirim-alisverisim-makyaj-urunleri
Flormar İndirim Alışverişim - Makyaj Ürünleri

Flormar 'da son zamanlarda güzel indirimler olmakta ve ben de buna karşı koyamayarak minik bir alışveriş gerçekleştirdim. Flormar alışverişimde, daha önceden memnun kaldığım makyaj ürünlerini ve hiç denemediğim ilk defa kullanacaklarımı seçtim. İşte Flormar indirim alışverişimle edindiklerim :




flormar-indirim-alisverisim-makyaj-urunleri
Flormar İndirim Alışverişim - Makyaj Ürünleri

Flormar hem koleksiyon ürünlerinde indirim yapmakta hem de arada normal makyaj serilerindeki ürünlerinde. Benim bu sefer alışveriş yaptığım zamanda Passionate Dots makyaj koleksiyonu muhteşem bir indirimdeydi. Flormar 'ın blog tanıtım için gönderdiği matlaştırıcı transparan toz pudrayı daha önceden yazmıştım. Hatta tam ismi Flormar Passionate Dots Invisible Powder olan pudrayı linkinden okuyabilirsiniz. Oldukça beğenmiştim, bendeki yarılandı diyebilirim, indirimli 6 TL fiyatını görünce kesinlikle yeniden almalıyım dedim ve aldım tabii ki.


İkinci aldığım ise, Flormar 'ın yine gönderdiği Passionate Dots makyaj koleksiyonuna ait Flormar Passionate Dots Stylo Lipstick rujları. Flormar 'ın gönderdiği renk tenime çok yakışmıyordu, soğuk alttonluydu. Yapısına bayıldığım bu rujun canlı ve sıcak kırmızı tonu olan PD23 numaralısını aldım. Hem de aynı rujdan 2 tane aldım. Zira fiyatı 6 TL idi ve ben bu rujların yapısını baya baya bir sevdim. Bana göre, makyaj dünyasının en bilindik high-end markalarıyla yarışır, hatta çoğunu geçer. Kırmızı tonunu çok sevdiğim ve özellikle akşam makyajlarında sıklıkla kırmızı rujları tercih ettiğim için  2 adet edindim. Bu harika yapıya sahip olan rujlara toplamda 12 TL vermiş oldum, tadından yenmez bir fiyat doğrusu.


flormar-indirim-alisverisim-makyaj-urunleri
Flormar İndirim Alışverişim - Makyaj Ürünleri

Son olarak ise, ilk defa deneyeceğim bir ürün. Daha önceden bloglarda Flormar tekli farlarının methini duyuyordum fakat hiç kullanmamıştım.* Alışveriş yaptığım sırada Metallic Eye Shadow far serisinin 3 TL 'ye indirimde görünce, günlük makyajımda kullanabileceğim farları ekledim. Aldığım Flormar farlar; altın rengindeki göz farının ismi Golden ve numarası A03, bronz tonlu göz farının ismi Copper ve numarası A04 ve son olarak yeşil göz farının ismi Emerald ve numarası A05.


Farların bu kadar ucuz olduğunu görünce, içimden "kesin eski serinin ürünleridir" dedim, hani şu beyaz kapaklı olanları. Ama yanıldım, gayet yeni serinin farları. Üstelik her bir farın üzerinde ilk sizin açacağınız koruma bandı var. Dikkatimi çeken bir diğer ayrıntı da ben 3 tane far edindim, paket içerisinde 3'lü bölüme sahip bir kartona konulmuş olması çok hoşuma gitti. Ufak ama güzel düşünülmüş bir ayrıntı.



flormar-indirim-alisverisim-makyaj-urunleri
Flormar İndirim Alışverişim - Makyaj Ürünleri

Alışverişimi online olarak gerçekleştirdim. Hem paketlemesi hızlıydı, hem 25TL üzerine kargo ücretsizdi, hem de fotoğrafta da gördüğünüz gibi her siparişe eklenen Flormar cilt bakım ürünlerinin mini boyları gönderildi. Gayet sorunsuz bir alışverişti. Flormar indirimlerini mutlaka takip edin derim, %70 indirim bu ürün kalitesinde kaçmaz. Toplamda bu kadar ürün sadece 27 TL küsür tuttu. Kargo ücreti de yok. Yanında da hediyesiyle geldi.


* Bu arada kendimi de kutluyorum. Urban Decay Naked paletini alınca, çok uzun bir süre far alışverişi yapmam, bunlar tam istediğim renkler diyordum. Net 1.5 yılı aşkın süredir far alışveriş yapmadım, Naked paletle birlikte diğer sahip olduklarımı kullandım. Bir ara çok fena farlara takmıştım, huh neyse ki kontrol altına alabildim. 1.5 senede 3 TL'lik farlar, irademi kendime kanıtlama yönünden güzel☺


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.