Kendin Yap (D.I.Y) Pratik Kitap Ayracı

Kendin Yap (D.I.Y) Pratik Kitap Ayracı



Blog sayfamda en az ağırlık verdiğim mecra Kendin Yap (D.I.Y) olayları. Bunun nedeni blog ismimden belli☺ Çünkü mintik mintik işlerle fazla uğraşamıyorum, üşengeçliğimi sıyırıp yaptığımda ise hem dikkatim çabuk dağılıyor hem de inanılmaz sıkılıyorum. Ama bu kitap ayraçlarını ben bile kolaylıkla yaptıysam emin olun siz de hayli hayli yaparsınız. Fotoğraf filmlerinden oluşan bu kitap ayraçları, hem kendinize hem arkadaşınıza veya sevgilinize ufaktan verilecek minik mutluluk hediyeleri resmen. Üstelik el emeği olan her hediye bana göre tüm hediyelerden üstün. Ayraçları kendi zevkinize göre tasarlayabilirsiniz. İster hazır satılan stickerlar ile süsleyin, ister sanatsal minik resimler ekleyin isterseniz de çiçekler kullanın. Bu pratik kitap ayıraçlarının yapılımı da oldukça basit. Şu şekilde :


kendin-yap-diy-pratik-kitap-ayraci
Kendin Yap DIY - Pratik Kitap Ayracı




Kendin Yap (D.I.Y) Pratik Kitap Ayıraçları Yapımı :

Film negatiflerini 1 gün boyunca çamaşır suyunda bir kapta bekletiyoruz.


Gün sonunda tüm film negatitifleri böylece beyazlıyor.


Negatiflerin arasına ister dergilerden kestiğiniz resim, yazı veya tek tek harfler birleştirip koyabilirsiniz, ister kurutulmuş çiçeklerle donatabilirsiniz, isterseniz de kırtasiyelerde satılan hazır stickerlar vs...
Buradaki karar merci, zevkiniz.


Negatiflerin arasında bulunan boşluklardan yün ipiyle dikişliyoruz.


Bu kadar. Hatta uç kısma (benim mor olanda yaptığım gibi) ipi biraz geniş bırakıp fiyonk gibi süsler de ekleyebilirsiniz.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.